پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اپلیکیشن شهر مجازی ساری تولید شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی سازمان آمار و اطلاعات شهرداری ساری، یاسر قربانی اظهار داشت: این نرم‌افزار نخستین نسخه پیشرفته‌ تولیدات ماست که توسط نخبگان فناوری اطلاعات بومی، تهیه و تولید شده که در حال حاضر در ابتدای مسیر توسعه و به‌روزرسانی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اپلیکیشن شمس موجودیت فعالیت‌های شهر را مشخص می‌کند، افزود: به‌دنبال اقداماتی در زمینه هوشمندسازی شهر ساری و در نخستین گام اجرای پروژه فیبر نوری که به ارائه خدمات الکترونیکی شتاب می‌بخشد، تولید نرم‌افزاری جامع برای آگاه‌سازی و تسهیل امور شهروندان، همراهی و مشارکت آنها را دوچندان خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری به تشریح جزئیات این اپلیکیشن پرداخت و ادامه داد: اخبار، هشدارها، معرفی بازارها، معرفی اماکن خدماتی، گردشگری و رفاهی، نقشه و مسیریابی، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات و همچنین پویش‌های مردمی از مهم‌ترین بخش‌های اصلی و اولیه «شمس» است.

قربانی با بیان اینکه کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در «شمس» برای خود اکانت ایجاد کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند، بیان کرد: شهروندان و مسافران با استفاده از این نرم‌افزار ضمن شناسایی اماکن، می‌توانند فاصله خود با آتش‌نشانی، ادارات و سازمان‌ها، اماکن گردشگری، تفریحی، مذهبی، مراکز درمانی و فرهنگی، بانک‌ها، پارکینگ، پمپ بنزین و گاز، داروخانه، مراکز خرید و فروشگاهی، مهمان‌پذیر و هتل‌ها را بیابند.

وی تصریح کرد: شهروندان ساروی و مسافران برای تهیه اپلیکیشن شمس به نرم‌افزار بازار مراجعه و آن را بر روی گوشی‌های خود نصب و راه‌اندازی کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری گفت: شمس همچنان برای رسیدن به یک دایرةالمعارف عظیم از اطلاعات شهری، رشد خواهد یافت.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.