پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین دیدار پدر و دختری + عکس و فیلم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سارا امید وندچالی| زینب دختر کوچک شهید بلباسی هنوز به دنیا نیامده بود که پدرش برای دفاع از حریم اهل بیت  و البته دفاع از وطن در خان‌طومان سوریه به شهادت رسید.

حالا چند روزی است که پدر برگشته و این اولین بار است که زینب از زمان به دنیا آمدنش او را می‌بیند، اولین دیدار پدر و دختری …

 

دیگر بی‌قراری‌ها به پایان رسیده و او می‌تواند با بازگشت پدر آرام گیرد و برایش دلبری کند… برای پدری که قهرمان شهر که نه قهرمان یک کشور است …حالا دیگر زینب قهرمانی که به نام پدر در ذهنش مجسم می‌کرد را از نزدیک می‌بیند، با هیاهویی که این روزها و به خصوص امروز در شهرشان برپاست متوجه این شده که پدرش واقعا یک قهرمان است. 

 

زینب همان نوزاد معروفی‌ست که در عکسی که به دیدار مقام معظم رهبری رفته بودند در بغل ایشان دیده می‌شود و رهبری در گوش وی اذان می‌گوید، امروز آن نوزاد بزرگ شده و حالا میزبان قهرمان قصه‌ای است که سال‌ها برایش تعریف می‌کردند.

در بخشی از وصیت نامه شهید محمد بلباسی آمده که به همسرش می‌گوید: از طرف من روی فرزندانم را ببوس و به فرزند چهارمم بگو این سختی‌ها، آسایشی به همراه خواهد داشت و دلتنگ بابا نباشد. 

 

و دیگر زینب دلتنگ پدرش نیست پدر قهرمان و پهلوانش با عزت و غروری برگشته که افتخار دختر شهیدش شده است.

و امروز آسایشی که محمد بلباسی به دخترش نوید می‌دهد همه ما احساس می‌کنیم البته با جانفشانی قهرمانانی مانند بلباسی و همرزمان شهیدش …

 

 /۸۶۰۴۱/ج/ی


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.