پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین دوره مسابقات لیگ شنای آب های آزاد بسیجیان مازندران

0

سرهنگ کاظم غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز به‌خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امسال برای اولین‌بار مسابقات شنای آب‌های آزاد در شهرستان نوشهر را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۴۵ بسیجی شناگر آزاد برگزار شد که نفرات برتر و منتخب برای مسابقات سطح بالاتر انتخاب می‌شوند.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: در مسابقات سطح بالاتر افراد با توانایی‌های بیشتر انتخاب و به تیم ملی معرفی خواهند شد.

سرهنگ جناسمی فرمانده سپاه شهرستان نوشهر نیز در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران اظهار کرد: در راستای حفظ آمادگی جسمانی و تفریحات سالم تربیت بدنی سپاه کربلا و سپاه ناحیه نوشهر با همکاری هیئت شنای استان و هیئت شنای بسیج نوشهر این مسابقات به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری اینگونه مسابقات بتوانیم در جهت تقویت قوای روحی، معنوی و جسمی با شعار ما قوی هستیم گام برداریم.

در این مرحله از مسابقات شنای آب‌های آزاد بسیجیان در دو رده سنی زیر ۱۴ سال به مسافت ۱۰۰۰ متر و بالای ۱۴ سال به مسافت ۲۰۰۰ متر برگزار شد که در نهایت در رده سنی زیر ۱۴ سال ابوالفضل نقره یاب از تیم نوشهر رتبه اول، توماج شعبانی از تیم نوشهر رتبه دوم، سید پارساعلیان از تیم بابلسر رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی بالای ۱۴ سال علی کردنائیج از تیم شهدای غواص رتبه اول، علی مالمیرچگینی از تیم بابلسر رتبه دوم و رامتین کاظمی از تیم آمل رتبه سوم را به دست آوردند.

کد خبر 5016282
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.