پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین تونل شهری مازندران در ساری افتتاح شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز آیین افتتاح اولین تونل شهری مازندران با نام شهید مصطفی علمدار با حضور نماینده ولی فقیه در استان در ساری افتتاح شد.

مهدی عبوری شهردار ساری پیش ازظهر جمعه ترافیک را از معضلات بیشتر شهرها برشمرد و گفت: با برنامه ریزی، پیگیری و تلاش می توانیم بخشی از مشکلات ترافیکی را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه مطالعات طرح جامع ترافیکی در شورای چهارم مصوب شد و در شورای پنجم در حال پییگیری است گفت: با طرح و برنامه می توانیم مشکلات ترافیکی را حل کنیم و حل این مشکلات باید به صورت زنجیره و رینگ عمل کرد.

عبوری افزود: برای حل ترافیک در ذغالچال، پل های برزگ و برای حل مشکل ترافیک فرح آباد، زیرگذری در آن احداث کردیم و امیدواریم هرچه زودتر شاهد ساخت پل بزرگ سه راه جویبار باشیم.

شهردار ساری گفت: ساخت تقاطع غیرهمسطح در منطقه برای رفع ترافیک در دستور کار قرار گرفت و برای حل معضل آبگرفتگی در تونل، نهر ۳۰۰ متری ساخت شد و آب تونل به رودخانه تجن منتقل می شود.

وی اظهار داشت: شهرداری ساری ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه ظرف مدت یکسال از طریق اوراق تسویه نوع دم برای شهروندان اجرا کند و ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی ارزش افزوده، مالیاتی و قرارداد پیمانکاران تا بهمن ۹۶ تسویه شده و ۱۰۵ میلیارد تومان از آن بابت وام ۸۸ برای ساخت پل ولیعصر تسویه شده است.

وی ادامه داد:در شرایط بد اقتصادی، نه تنها پروژه ها را متوقف نکردیم بلکه پروژه های جدیدی نیز آغاز شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.