پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولویت مداحان آستان قدس رضوی توجه به مناطق محروم است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، محمود تولایی امروز در نشست کانون خادمیاران مداح رضوی مازندران در امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر، اظهار داشت: تاکنون در 12 شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، بابل، بابلسر، قائم‌شهر، جویبار، آمل، نور، فریدون‌کنار و محمودآباد مازندران کانون‌های مداحان شهری راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در هر کدام از این کانون‌ها 10 عضو به عنوان شورای کانون شامل رئیس، معاون، رابط خادمیاری، رابط اجرایی و مابقی به عنوان عضو در حال فعالیت هستند.

سررابط کانون مداحان آستان قدس رضوی مازندران، ادامه داد: فعالیت تمامی مداحان رضوی آستان قدس، به صورت افتخاری، رایگان و به عشق علی بن موسی‌ الرضا علیه‌السلام است.

تولایی گفت: کانون مداحان رضوی، یکی از زیرمجموعه‌های آستان قدس رضوی استان مازندران بوده که با نظارت آستان قدس رضوی مشهد مقدس فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل کانون مداحان، تبعیت از امر مقام معظم رهبری جهت شناسایی، جذب و ساماندهی مداحان باتجربه، جوان و بنام است، افزود: مداحان رضوی آستان قدس، هدفشان خدمت به نیازمندان جامعه، فعالیت در حرم رضوی، حضور در حسینیه‌ها، مساجد، اماکن و مراسمات مذهبی بوده و اولویت‌شان توجه به مناطق محروم است.

سررابط کانون مداحان آستان قدس رضوی مازندران تصریح کرد: تمامی فعالیت‌ها و حضور این مداحان به صورت مستمر در دفتر شورای 10 نفره‌ی کانون ثبت می‌شود که در هفته 6 ساعت نیز فعالیت کنند، در مرحله بعد یک بار نیز در حرم امام رضا (ع) به اجرای برنامه می‌پردازند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.