پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولویت شهدا دین، اسلام و انقلاب بوده است

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شب گذشته در یادواره شهید مدافع حرم شهید عبدالرحیم فیروزآبادی در مسجد سعادت نکا اظهار کرد: همه شهدای ما با اطاعت‌پذیری از رهبری و برای دین و اسلام و انقلاب جهاد کردند و همه ما باید ادامه دهنده راستین شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه و مهم شهدا دین و اسلام و انقلاب بوده است؛ افزود: زندگی اولویت دوم شهدای ما بوده است و همین مساله موجب شد تا در راه دفاع از اسلام و انقلاب درنگ نکنند و جانانه در میادین مختلف حاضر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه در حالیکه اولویت اصلی شهدا، ایمان و دین است؛ ما برای زندگی می‌جنگیم، خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که باید اول زندگی کنیم و بعد مسلمان شویم و مسلمان بودن،دین و ایمان ما در واقع در درجه دوم زندگی ما قرار دارد.

آیت‌الله محمدی لایینی افزود: همه تلاش ما باید برای حفظ دین و ایمان باشد و باید تلاش کنیم تا دین ما برقرار باشد و بدانیم که مصیبت در دین بد است و خداوند مجاهدین و شهدا را دوست دارد و حمایت می کند و شرط آن حفظ وحدت و انسجام و افزایش روحیه ولایی و دینی است.

وی ادامه داد: اینکه وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم و حول محور رهبری حلقه زده و تابع رهبری باشیم؛ مساله مهمی است که نباید از آن غافل شویم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: شهدا برای دین و اسلام در راه خدا به شهادت رسیدند و در ادامه راه شهدا باید مسؤولان با اولویت قرار دادن دین، توصیه‌های رهبری را فصل الخطاب قرار دهند.

آیت‌الله محمدی لایینی گفت: عصاره تمام جهادها از ابتدای اسلام تاکنون در قالب نظام و انقلاب اسلامی ایران متبلور شده است و باید این یادگار شهدا را حفظ کنیم و با حفظ روحیه انقلابی و اسلامی خود تلاش کنیم تا دین در متن و دنیا در حاشیه قرار گیرد.

به گزارش فارس، شهید مدافع حرم عبدالرحیم فیروزآبادی متأهل و دارای دو فرزند دختر است که در آبان‌ماه سال ۹۴ به‌منظور دفاع از حرم‌های شریفه به سوریه اعزام شد و تنها ۲۷ روز بعد از اعزام در ۱۶ آذر ۹۴ توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و مراسم تشییع این شهید گرانقدر در ۱۹ آذرماه همزمان با شهادت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با تشییع بی‌نظیر مردم نکا برگزار و در مزار شهدای آبلوی نکا خاکسپاری شد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.