پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهم فعالیت های صورت گرفته در بخش چهاردانگه در راستای مقابله با ویروس کرونا

0

دکتر جعفری، بخشدار چهاردانگه، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، اهم فعالیت های صورت گرفته در بخش چهاردانگه را برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد.

بخشدار چهاردانگه در مورد اقدامات صورت گرفته در بخش چهاردانگه در مقابله با کروناویروس جدید گفت: در راستای مبارزه با این ویروس اکیپ هلال احمر در ورودی بخش مستقر شده و اقداماتی از جمله تب سنجی از مسافران ورودی که از بخش چهاردانگه اقدام به ورود به استان مازندران می نمایند انجام می دهد.

دکتر جعفری در ادامه و در مورد اقدامات صورت گرفته در راستای آموزش به روستائیان و شهروندان چهاردانگه گفت: آموزش روستائیان برای مقابله با ویروس کرونا توسط مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت به صورت مستمر انجام می شود. همچنین در راستای آموزش کودکان و دانش آموزان  تراکت و بروشورهای آموزشی به مدارس بخش انجام شد.

بخشدار چهاردانگه در ادامه گفت: ضدعفونی شهر کیاسر توسط شهرداری کیاسر، ضدعفونی تمام مدارس منطقه چهاردانگه توسط مدیران مدارس، تهیه اقلام بهداشتی برای ادارات منطقه، نصب بنر با موضوع ویروس کرونا و آموزش های بهداشتی در نقاط مختلف بخش چهاردانگه از دیگر اقداماتی بود که در مقابله با ویروس کرونا در بخش چهاردانگه انجام شده است.

وی ادامه داد: برای هماهنگی و ارتباط بیشتر مسئولان بخش، دهیاران روستاها به عنوان مسئول پدافند غیر عامل روستاها تعیین و قرار شد تا دهیاران اقدامات لازم در جهت مقابله با کروناویروس جدید را در روستاها انجام دهند.

بخشدار چهاردانگه در مورد دیگر اقدامات انجام گرفته در بخش برای مقابله با این ویروس گفت: مصاحبه با سایت خبری چهاردانگه نیوز جهت اطلاع رسانی به مردم بخش، گفتگوی دکتر جهان آرا رییس مرکز بهداشت با پایگاه خبری چهاردانگه و اطلاع رسانی به مردم،  آموزش کسبه جهت رعایت نکات بهداشتی اقداماتی بوده که در این راستا صورت پذیرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.