پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهم برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر بسیج چهاردانگه

جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه، اهم برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر بسیج چهاردانگه را در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه تشریح نمود.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: سروان پاسدار ،جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در باره فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت:  دهه مبارکه فجر،که با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه قرآن و عترت تداوم بخش حکومت الهی پیامبر اسلام در عصر ما شد و یاد آن حدیث شریف که پیامبر عظیم الشان روزی بر دوش سلمان سلام الله علیه زد و فرمود از قوم این مرد،دین من حفظ خواهد شد و الحمدالله که ما همان قوم وعده داده شده رسول الله هسنیم.

 

 

فرمانده بسیج چهاردانگه ،در باره برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر که توسط بسیج چهاردانگه برگزار می شود گفت:  بسیج جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر برنامه هایی از قبیل برگزاری نشستهای بصیرتی؛برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت ورزشهای بومی محلی؛دیدار با خانواده های محترم شهدا و انقلاب و دیدار با امام جمعه محترم بخش را در سرلوحه برنامه های خود دارد.

 

 

وی در پایان ابراز داشت: امید است با توکل برخداوند متعال و سایه عنایات ولیعصر(عج) و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و بصیرت همیشگی مردم فهیم و شهیدپرور؛بتوانیم در تمام فراز و نشیبهای انقلاب پوزه استکبار را به خاک بمالیم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.