پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای 4600 فقره سند بنیاد علوی در مازندران/ اموال غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم واگذار شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، همزمان با مراسمی که در چهار استان دیگر از جمله گیلان، خراسان جنوبی، بوشهر و گلستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،  صد و سی و پنج هزارمین سندی که در دوران پهلوی مصادره شده به مردم تحویل داده شد.

حسن قلی‌زاده مدیرکل بنیاد مستضعفان استان مازندران در این آیین گفت: از زمان حضور در حوزه اداره کل استان مازندران سعی کردیم با ارتباط بین همکاران و مردم اموال ملت که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست بنیاد نیز می باشد را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی به ۸۵۶ قریه غصب شده توسط پهلوی در استان مازندران اشاره کرد و افزود: بنیاد مستضعفان به برکت انقلاب اسلامی در تلاش برای واگذاری اسناد به صورت رایگان در اختیار مردم است.

وی افزود: امروز ۱۳۵ هزارمین سند در سطح کشور و در تبع آن در استان مازندران ۴ هزار و ۶۰۰ سند به عدد ریالی هزار ۸۵۰ میلیارد تومان به مردم واگذار شد.

مدیرکل بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در سال ۹۸ چهارصد و بیست  سند و اکنون ۴ هزار ۶۰۰ سند تحویل مردم مازندران شده است اظهار داشت: در این مدت ۳ سال ۹ هزار ۶۰۰ سند تحویل داده شد.

قلی‌زاده گفت: این تعداد سند ۶۱ هکتار است که ۳ هزار ۷۰۰ سند مسکونی و بقیه کشاورزی و سایر کاربری‌ها است.

قلی‌زاده در پایان از تمام دستگاه‌هایی که در این زمینه همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد و گفت: این موضوع دستاورد انقلاب است و از مردم و گروه‌های مردمی، بنیاد مسکن، اداره ثبت و سایر دستگاه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم. 

پایان پیام/۸۶۰۶۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.