پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای ۴۷ تبلت دانش‌آموزی از محل موقوفات در بابل

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن برزگر در گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل تاکنون در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های تحصیلی و تبلت بین دانش‌آموزان کرده است.

وی افزود: در مرحله اول طرح مهر تحصیلی و از محل موقوفه ملک‌التجار تعداد ١۴ عدد تبلت دانش‌آموزی به ارزش ۵٣٠ میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل خاطرنشان کرد: در مرحله دوم طرح مهر تحصیلی و از محل موقوفات مرحوم رحمانی تعداد ٣١ عدد تبلت دانش‌آموزی به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران و معاون پرورشی اداره‌کل آموزش ‌و پرورش مازندران به دانش‌آموزان مدرسه رحمانی بابل اهدا شد.

برزگر تصریح کرد: همچنین یکی از متولیان موقوفات دو عدد تبلت در راستای اجرای نیت واقف به ارزش 7 میلیون و 500 هزار ریال بین دانش‌آموزان نیازمند بابل توزیع کرده است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۴۷ تبلت دانش‌آموزی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال از محل عوائد موقوفات بین دانش‌آموزان بابلی توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل در پایان گفت: از ابتدای آغاز سال تحصیلی تاکنون ۳۵۰ بسته تحصیلی نیز از محل موقوفات بابل خریداری و بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شده است.

 /۸۶۰۳۱/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.