پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای هزار ۴۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان/ تداوم نهضت مومنانه تا پایان کرونا

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت اعیاد معظم شعبانیه آئین مقطع پایانی و عیدانه مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه در سال ۹۹ با در پیش بودن عید نوروز به همت مجاهدانه گروه‌های جهادی و سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا و با مشارکت همدلانه و تعاونگرانه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های انقلابی، خیران و مردم مومن دیار علوی با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار در سراسر استان و نیز اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند با حضور سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در لشکر ویژه و خط شکن ۲۵ کربلا، قدمگاه شهدای حماسه‌ساز مدافع حرم مازندران برگزار شد.

عسکر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در حاشیه ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته ویروس منحوس کرونا شیوع پیدا کرد، گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی برخی از اقشار مردم دچار آسیب اقتصادی شدند لذا نیاز بود کمک‌هایی در این جهت صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه، افزود:  عزیزان بسیجی و سپاه برای کمک به اقشار آسیب پذیر وارد عمل شدند و رزمایش‌های کمک‌های مومنانه برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه در سه مرحله برگزار شده است، ادامه داد: مرحله اول در ماه رمضان سال جاری بود، مرحله دوم نیز در مقطع های مختلف و در دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه پایانی صفر برگزار شد و مرحله سوم کمک‌های مومنانه نیز همزمان با هفته بسیج ، در سالروز شهادت حاج قاسم در دی ماه، ،در هه فجر و همچنین در آستانه پایان سال برگزار شد.

مجیدی اضافه کرد: کمک‌های مومنانه شامل بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر، پرداخت قبوض، کارت هدیه، اطعام‌دهی، کمک جهیزیه، پرداخت اجاره بها، بسته‌های بهداشتی، پوشاک و البسه، کمک وسایل آموزشی برای دانش آموزان و پرداخت اقساط بود.

وی در ادامه از اهدای یک هزار ۴۵۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان هم خبر داد و گفت: این کمک‌ها به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا، نهاد‌های حمایتی و مردم تحویل خانواده‌ها شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام کمک ۲۹۶ میلیارد تومان به نیازمندان در سال ۹۹ در قالب کمک‌های مومنانه اضافه کرد: با توجه به ایجاد همدلی و مودت بین مردم، خیرین و همچنین  دستگاه‌ها و نهادها، ان‌شاء‌الله شاهد ریشه‌کنی کرونا باشیم و لذا کمک‌های مومنانه هم تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

 /۸۶۰۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.