پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای اعضای بدن معصومه دانش‌آموز ۹ ساله نکایی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، معصومه محمدنژاد دانش‌آموز پایه سوم مدرسه شهید مفتح روستای بایع‌کلا نکا بر اثر سانحه آتش‌سوزی دچار سوختگی شد که پس از تشخیص مرگ مغزی توسط پزشکان، خانواده دانش‌آموز مرحوم به اهدای عضو فرزندشان رضایت داده و اعضای معصومه به چندین بیمار جان تازه‌ای بخشید تا با جان بخشیدن و زندگی دوباره به چندین نفر غم رفتن معصومه کمی التیام یابد.

در آیین درگذشت این دانش‌آموز معصوم، مسؤولان استان و شهرستان حضور داشته و با خانواده معصومه ابراز همدردی کردند، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز طی پیام تسلیت به خانواده آن مرحومه مراتب همدردی خود را اعلام داشته و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند منان خواستار شد.

 در این زمینه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از خانواده ایثارگر این دانش‌آموز قدردانی کرد.

️مصطفی عابدی عصر امروز با همراهی مهدوی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران، بخشنده رییس حراست آموزش و پرورش استان، پالار مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا و جمعی دیگر از مسئولان، جهت تجلیل و قدردانی به دیدار خانواده اهداء کننده عضو زنده‌یاد «معصومه محمدنژاد»دانش‌آموز پایه سوم مدرسه شهید مفتح روستای بایع‌کلا نکا رفت.

️وی در این دیدار با بیان اینکه اهدای عضو روح بزرگی می‌خواهد، گفت: انسان‌ها در زندگی از ابعاد مختلف می‌توانند برای دیگران منشا خیر و برکت باشند و یا جانی را نجات دهند. اقدامی که خانواده محمدنژاد با اهدای اعضای بدن عزیزشان کردند توانست جان چند انسان را نجات بخشیده و نور امید را به زندگی آن خانواده‌ها جاری سازد، این اقدام خداپسندانه ارزش معنوی بالایی نزد پروردگار دارد و از بالاترین درجات ایثار محسوب می‌شود.  

 /۸۶۰۳۴/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.