پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهتمام برای انسجام ملی توطئه‌های ضدایرانی دشمنان را نقش بر آب می‌کند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران، اظهار کرد: ناتوی فرهنگی از تمامی معاندان و مخالفان بیرونی و وادادگان داخلی علیه انقلاب اسلامی تشکیل شده است. 

 ‏وی گفت: تقلای امروز دشمنان در جنگ ترکیبی و جبهه‌گیری فرهنگی و اقتصادی علیه کشورمان ناشی از شکست سنگین طرح‌های ضد ایرانی آنان است.

 ‏معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه فرهنگ دینی تمامی پروژه‌های ضد ایرانی دشمنان راناکام خواهد کرد‌.

 ‏سلگی با تاکید بر اهمیت توجه به تقویت ساختارهای فرهنگی کشور، افزود: استحکام بنیان‌های فرهنگی کشور در برابر هجمه سازمان یافته دشمنان ضرورت دارد. 

 ‏وی با انتقاد از خودباختگی در برابر دسائس فرهنگی دشمنان خاطرنشان کرد: خودباختگی و انفعال فرهنگی جز انهدام هویت ملی و مسخ ارزش های اعتقادی نتیجه ای ندارد.

 ‏معاون استاندار مازندران با تاکید بر نقش تربیت دینی در اعتلای فرهنگی افزود: تشکیل هسته های فکری بر پایه گفتمان بسیج در مساجد و محلات باید در دستور کار قرار گیرد. 

 ‏سلگی تصریح کرد: مراکز فرهنگی کشور باید در عرصه دیده بانی فرهنگی ابتکار عمل را از دشمنان بربایند.

 رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه دانشگاه‌ها و دستگاه تعلیم وتربیت باید برنامه تحولی در حوزه معرفت‌افزایی و پیشران‌های فکری ارائه کنند.

 ‏سلگی گفت: بازپروری استعدادهای ناب و اندیشه‌های خلاق برای تجلی اراده‌های ایمانی در کشور یک تکلیف دینی و انقلابی است.

 ‏وی افزود: مدیران باید با حفظ روحیه دینی و انقلابی، هم‌افزایی ملی را بین اقشار جامعه تقویت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: اهتمام برای اتحاد و انسجام ملی توطئه‌های ضدایرانی دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

سلگی با تاکید بر نقش پر رنگ رسانه‌ها در تثبیت اقتدار و هویت ملی افزود: رسانه‌ها با سلایق متفاوت سیاسی باید در مسیر پیشبرد اهداف آرمانی کشور تلاش کنند. 

 ‏پایان پیام/۸۶۰۳۴/‏ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.