پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انهدام ۲ کارگاه تولید لوازم پزشکی فاقد استاندارد در ساری

0

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی انجام تحقیقات پلیسی و کسب خبری مبنی بر عرضه محصولات بهداشتی قاچاق و تولید لوازم بهداشتی فاقد استاندارد در شهرستان ساری، موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی ۲ کارگاه غیر قانونی تولید لوازم بهداشتی در شهرستان ساری شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در اقدامی عملیاتی، با همکاری نمایندگان کارشناسان ادارات صمت، دانشگاه علوم پزشکی و اداره نظارت براماکن عمومی پلیس از محل‌های مورد نظر بازدید کردند.

او از کشف ۸۰ میلیارد ریالی انواع لوازم پزشکی فاقد استاندارد و کالا‌های بهداشتی قاچاق در بازدید از ۲ کارگاه مذکور خبر داد و افزود: کالا‌های قاچاق کشف شده در این عملیات به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متصدیان این کارگاه‌ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان، در خاتمه با بیان این که کالا‌های حارجی، خصوصا کالا‌های سلامت محور از استاندارد‌های کافی برخوردار نبوده و تهدیدی جدی برای مصرف کنندگان به شمار می‌روند به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از مصرف کالا‌های خارجی و کالا‌های فاقد استاندرد، در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.