پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انهدام باند سرقت خودرو در محمود آباد

0

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک باند سرقت با 21 فقره سرقت خودرو و اموال داخلی آن توسط ماموران پلیس آگاهی محمودآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سیدمحمود میرفیضی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، تیمی متشکل از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و تجسس کلانتری مرکزی محمود آباد اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند .

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و با هدایت عملیاتی پلیس آگاهی استان متهمان را که با تشکیل باندی 3 نفره در این استان فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی پاتوق و محل اختفاء متهمان در یکی از محلات شهرستان چالوس، اظهار کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان که یکی از آنان اهل یکی از شهرستان های استان سمنان بوده است، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

وی افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 13 فقره سرقت اموال داخلی خودروها و 8 فقره سرقت خودرو در استان های مازندران و سمنان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و خودروهای مسروقه از مخفیگاه متهمان، یادآورشد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.