پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انهدام باند سارقان تجهیزات شبکه برق با ۴۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات شبکه توزیع برق با ۴۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: بیش از دو تن و ۵۰۰ کیلو گرم سیم برق سرقتی کشف شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس با اشاره به عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان در شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات شبکه توزیع برق ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع برق در سطح استان، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی یک دستگاه خودرو سواری سمند مسافربری عمومی را که سارقان از آن در امر سرقت سیم برق استفاده می کردند، شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران با شناسایی یکی از سارقان این فرد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

 

سردار میرفیضی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما با وجود شواهد و مدارک با قبول اتهامات وارده به سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق در شهرستان های “ساری، میاندورود و قائم شهر” با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

 

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم و پنج نفر از همدستان وی از کشف بیش از دوتن و ۵۰۰ کیلوگرم سیم برق هوایی سرقتی خبر داد.

 

سردار میرفیضی با اشاره به تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی از شناسایی و دستگیری چند متهم دیگر در این پرونده در چندین مرحله عملیات پلیسی خبر داد و افزود : در این ارتباط چهار مالخر نیز شناسایی و از آنان مقادیر زیادی سیم برق سرقتی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف بیش از ۴۰ فقره سرقت سیم برق از تشکیل پرونده برای این افراد و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان با حکم صادره روانه زندان شدند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.