پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انهدام باند سارقان بومی و غیر بومی منزل در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از عملیات ضربتی پلیس و دستگیری چندین باند سارقان غیربومی و بومی با ۱۳ فقره سرقت منزل در سطح استان مازندران خبر داد.

سرهنگ کاراگاه علی قیصری درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر منزل در شهرستان‌های استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس، با انجام تحقیقات تخصصی، رصد تحرک سارقان حرفه‌ای و بررسی‌های همه جانبه و میدانی، موفق به شناسایی دو باند ۷ نفره از سارقان حرفه‌ای بومی و غیربومی در این ارتباط شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: این افراد که برخی بومی این استان نبوده‌اند، با استفاده از خودرویی با پلاک سرقتی اقدام به این سرقت‌ها می‌کردند که پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی شبانه روزی، در حالی که قصد حمله به کارآگاهان پلیس را داشتند در اقدامی عملیاتی و ضربتی زمین‌گیر و به دام افتادند.

وی اظهار کرد: متهمان در اقدامات اطلاعاتی پلیسی به عمل آمده تاکنون به تعداد ۱۳ فقره سرقت در شهرستان‌های مرکزی استان اعتراف کردند و صحنه‌های جرم تشریح و بازسازی و متهمان و افراد وابسته با قرار مناسب روانه زندان شدند که ارزش ریالی اموال مسروقه و تشریح شده، بیش از ۱۵ میلیارد ریال است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قیصری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد:  تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت‌های انجام شده توسط متهمان ادامه دارد.

زمین‌گیر شدن اراذل و اوباش مسلح در «آمل»

سرهنگ باقری، فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری دو اراذل و اوباش مسلح که اقدام به تیراندازی و درگیری در یکی از مناطق شهرستان کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ مجید باقری در اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی و درگیری در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع خبر به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاوا با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی متهمان را در جاده هراز مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران پاوا شهرستان و کلانتری ۱۵ پلور با واکنش سریع و غافلگیرانه طی یک عملیات منسجم خودروی متهمان را متوقف و دو شرور را دستگیر کردند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.