پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انصراف کارگردان «افسانه شکارچیان گرگ» از جشنواره فیلم فجر

مهدی نادری که با فیلمش « افسانه شکارچیان گرگ » متقاضی بخش «هنر و تجربه» جشنواره فیلم فجر بوده است، پیش از اعلام رسمی اسامی فیلم های این بخش از حضور در این رویداد انصراف داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از گام نو، مهدی نادری، کارگردان فیلم « افسانه شکارچیان گرگ » با بازی یاسر خاسب، بازیگر چهاردانگه ای تئاتر و سینمای کشور که اولین تجربه ی سینمایی این هنرمند چهاردانگه ای بود، قبل از اعلام رسمی اسامی فیلم های بخش هنر و تجربه جشنواره فیلم فجر از حضور در این رویداد هنری انصراف داد.

 

در متن نامه ی مهدی نادری آمده است:

 

« با توجه به حجم آثار ارسالی به دفتر جشنواره و اتفاقاتی که به نظر ناظر بر تراکم سنگین آثار ارسالی در دبیرخانه ی جشنواره ی فجر می باشد ، شایسته دیدم آنچنان که در اختیارات شما می باشد ، انصراف بنده را برای خروج فیلمم از گردونه ی تصمیم گیری بخش گرانقدر هنر و تجربه بپذیرید تا بلکه اینگونه راه بر جوانی امیدوار یا سرمایه گذار و عوامل اثری که شوق حضور یا نگرانی از عدم حضور در این رویداد پر چالش باز شود.

 

افسانه ی «شکارچیان گرگ» راه خود را بازشناخته و امید دارد تا در اکران هنر و تجربه و دیگر سرزمین ها و جشنواره ها به حیات هنری خود ادامه دهد و مخاطبان خود را بازشناسد.با احترام فراوان به هیات انتخاب فرهیخته بخش هنر و تجربه که بزرگترین اعتبار جشنواره امسال هستند.

 

از همین جا دعوت صمیمانه ی بنده و همکارانم را برای اکران خصوصی و عمومی اتی پذیرا باشید. »

 

«افسانه شکارچیان گرگ» روایت زازای لوچ و کورراج، شکارچی گرگ است. این فیلم برداشتی از افسانه های شرقی ست که در فضای بی زمان و مکان به ریشه های خشونت و افراطی گری می پردازد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.