پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انسداد مقطعی کندوان تا فردا ادامه دارد

0

مهدی صفایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس، اظهار کرد: محور کندوان از مهر ماه امسال به‌دلیل اجرای عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره‌های ریزشی و لق‌گیری در محدوده انسداد از سیاه‌بیشه تا پل زنگوله مسدود شده که این انسداد تا ۲۴ آبان ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه محدودیت انسداد محور کندوان مجدد از سر گرفته می‌شود، افزود: تا پایان سال به‌صورت مقطعی بحث انسداد محور کندوان را خواهیم داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس بیان کرد: اعمال محدودیت انسداد مقطعی تا اجرای تور سنگی و هم اجرای گالری در منطقه کمرزرد به‌منظور ایمن‌سازی محور تا زمستان ادامه خواهد داشت.

صفایی در بخش دیگری از سخنان خود درباره جبران خسارت سیل در شهرستان چالوس، تصریح کرد: مبلغی اعتبار ازسوی ستاد مدیریت بحران اعلام شده منتظر هستیم آین مبلغ اختصاص یابد تا براساس اعتبار نسبت به اولویت‌بندی پروژه‌ها اقدام کنیم.

وی با اعلام اینکه در سیل اخیر در حوزه راه‌های اصلی خسارتی نداشتیم، اظهار کرد: به‌دلیل اینکه بحث پاک‌سازی به موقع آب‌روها و پل‌ها را داشتیم و هنوز هم این مهم ادامه دارد در این زمینه خسارت نداشتیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس یادآور شد: پایه‌های پل سرداب‌رود دچار آب‌شستگی شده که منتظر ابلاغ اعتبار هستیم تا نسبت به مهار و بروز مشکل در آینده اقدام کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.