پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انجام 50 هزار گشت نظارتی با تشکیل ۲۰۰میلیارد پرونده تعزیراتی در مازندران

0

سید محمد جعفری معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با بیان اینکه سال قبل ۱۰۰ هزار تن مرغ مازاد بر نیاز را در کشور خریداری کردیم و بازار را مدیریت و  تعادل در بازار بوجود آوردیم، اظهار کرد: در ماه محرم به تمامی هیات‌های استان مرغ گرم با قیمت مصوب عرضه کردیم.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار سبب مدیریت در بازار شد، افزود: بهینه‌سازی مصرف پس از حذف ارز ترجیحی صورت گرفت.

جعفری بیان کرد: بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی جایگزین اصناف نیست بلکه همکاری است در جهت حمایت و اینکه در شرایط ورود دولت در بازار باشد کم کننده باشد.

 معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: در برخی از مواقع سال یک استان نیستیم بلکه چندین استان هستیم و آمارهایی که در ایام عید و تعطیلات از حضور میلیونی مسافر به مازندران  داریم همین امر سبب می‌شود برنامه‌ریزی چندین ساعته برای تامین کالاهای اساسی انجام می‌دهیم.

این مسؤول با بیان اینکه هیچگونه نگرانی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد، گفت: میزان جوجه‌ریزی در تیرماه مطلوب بوده است و وزارت جهاد کشاورزی برنامه دارد میزان جوجه ریزی را به ۱۳۵ میلیون قطعه افزایش دهد.

جعفری با بیان اینکه از سال قبل تاکنون ۵۰ هزار گشت نظارتی در سطح استان مازندران انجام شد، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۵/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.