پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انجام نخستین پرواز از فرودگاه ساری به نجف/ برقراری پرواز عتبات عالیات

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعباس اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نخستین پرواز به عتبات عالیات از ساری به مقصد نجف امروز انجام شد، اظهار کرد: امروز نخستین پرواز عتبات به ظرفیت ۱۳۰ زایئ زودتر از موعد فرودگاه شهدای ساری را به مقصد نجف ترک کرد.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که این پروازها به‌صورت مستمر و هفتگی از ساری به مقصد نجف انجام شود که در این زمینه در حال مذاکره هستیم.

مدیر حج و زیارت مازندران خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این است با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی صلاح زائران عملیات اعزام مستمر زائران با کیفیت مناسب را در دستور کار داشته باشیم‌.

این مسؤول با اعلام اینکه اعزام زائران با ارائه خدمات بسیار خوب و  با کیفیت و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد، یادآور شد:  تمهیدات لازم در ارتباط با بیمه و امنیت زائران نیز فراهم شده است.

اسماعیلی با هشدار نسبت به هوشیاری زائران، گفت: باز هم تاکید ما این است زائران از مراجعه به دفاتر غیرمجاز زیارتی پرهیز کنند و از طریق کاروان‌های مجاز که اسامی آنها در سایت سازمان حج و زیارت بارگذاری شده، اطلاعات لازم را به‌دست آورند و فریب آزادبرها را نخورند.

 /۸۶۰۳۴/ج/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.