پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتقال۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی به مازندران و گلستان

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال گفت: بیش از ۲ میلیارد و  ۳۴۰میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی طی ۶ ماهه امسال به استان‌های مازندران و گلستان انتقال یافت.

کامران یمینی امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: این حجم از فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت گاز و نفت سفید به همت پرسنل مراکز عملیاتی و پشتیبانی سایر همکاران منطقه به انبارهای شرکت ملی پخش در شهرهای ساری، گرگان و گنبد انتقال یافت. 
وی افزود: سوخت رسانی به این دو استان با توجه به دارا بودن جمعیت بیش از ۵ میلیون نفری، آمار بالای مسافران ورودی در مناسبت های مهم سال اعم از عید نوروز، اعیاد و مناسبت ها و تعطیلات تابستانی، قرارگرفتن در مسیر زائران امام رضا(ع) و تامین نفت گاز مورد نیاز نیروگاه های نکا و گلستان از اهمیت بالایی برخوردار است.
معاون عملیاتی منطقه شمال تصریح کرد: پرسنل صنعت انتقال نفت منطقه شمال وظیفه تامین سوخت این دو استان شمالی را بر عهده دارند و طی سالیان گذشته با بهره گیری از ۳۷۰ کیلومتر خطوط لوله فرآورده و ۸ مرکز انتقال نفت، فشارشکن یا تاسیسات نفتی به خوبی از عهده این مسئولیت مهم برآمده اند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.