پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتقاد استاندار مازندران از تأخیر اجرای کارخانه فولاد سوادکوه

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، جلسه کاری استاندار مازندران برای بررسی موضوع احداث کارخانه شمش فولاد به میزبانی مدیرعامل البرز مرکزی برگزار شد.

مدیران مرتبط دامپزشکی، راه و آب منطقه‌ای به اعلام نظر پرداختند، سرمایه‌گذار طرح به معطلی ۲ ساله برای  بهره‌‌برداری اشاره کرد،موانع کار وجود کشتارگاه مرغ، استقرار چند دامداری، بستر رودخانه و حریم راه بیان شد.

استاندار مازندران با انتقاد از تأخیر در اجرای طرح کارخانه شمش فولاد خواستار همکاری ادارات و نهادهای مرتبط برای اجرای طرح شد.

وی به احداث غیرقانونی کشتارگاه با مجوز دامپزشکی در گذشته اشاره کرد و از شکایت علیه آن خبر داد و برای دامداری‌های مستقر هم پیشنهاد ریش‌سفیدی و تعامل برای حل مشکل داد.

در بازدید استاندار و هیأت همراه از زغالشویی هم شاهد ادامه موضوع احداث کارخانه شمش فولاد بودیم که مدیر آب منطقه‌ای استان با دفاع از طرح و نامه‌نگاری به وزارت نیرو خبر داد که با مخالفت واحد حقوقی وزارتخانه مواجه شد و پیشنهاد داد تا این مشکل با رایزنی استاندار و وزیر رفع شود.

*کلنگ‌زنی ۳۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در بالازیراب

آئین کلنگ‌زنی ۳۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در بالازیراب سوا کوه انجام شد، این پروژه با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران و پیمانکاری شرکت زرین بنای صالح و با مشاوره طراحی و نظارت آرتا مهر کاسپین پارسه به مساحت هزار و ۹۲ متر مربع و ۴ هزار و ۱۹۳ متر مربع مسکونی است.

*کلنگ‌زنی احداث ساختمان CCU 

مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان CCU به مساحت ۴۵۰ متر مربع در ۳ طبقه شامل بخش مراقبت‌های ویژه قلبی، ۶ تخت ccu  و ۲ تخت پست سی سی یو با برآورد اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران و خیرین است.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.