پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتقاد از وضعیت فرهنگی مازندران در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در دیدار با آیت‌الله محمدی‌لائینی، اظهار کرد: تلقی ما این است مدیرکل تبلیغات اسلامی در استان بازوی متصل تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در استان هستند.

وی با اشاره به اهمیت و پیچیدگی‌های دشواری افزون مازندران، گفتزود: در وهله اول این مهم مشخص بوده و هر چه تعمق و ژرف‌کاوی می‌کنیم کار دشوار می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: امیدواریم گام بعدی ما با توجه و حمایت‌های نماینده ولی فقیه قدرتمندتر و محکم‌تر در استان طی شود و خودمان را موظف می‌دانیم در این مسیر محکم‌تر گام برداریم.

این مسوول در پایان گفت: امید داریم ثمرات و برکات کارهای فرهنگی تبلیغی در استان گسترده‌تر، ملموس‌تر و موثرتر از قبل قابل رویت، استفاده و  سنجش باشد.

*محرومیت مازندران زیر برگ‌های سبز پنهان است

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نیز در این نشست، اظهار کرد: در ارتباط با اقدامات اقتصادی و عمرانی استان مازندران دارای محرومیت پنهانی بوده که زیر فضای سبزش پنهان شده در ارتباط با مسائل فرهنگی همین شرایط را داریم.

وی افزود: مردم مازندران، مردمی متدین و انقلابی هستند که در همین انتخابات ریاست جمهوری بیشترین حضور را داشتند ولی به نابسامانی‌های فرهنگی زیادی دارد که آسیب‌های بزرگی به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ویلاسازی و تجاوز به منابع طبیعی، تصریح کرد: این موضوع فضای معنوی استان را تحت تاثیر قرار داده است که اینها زمینه آسیب‌پذیری ما است.

این مسؤول با تاکید بر توجه بیشتر به مدارس معارف استان مازندران، خاطرنشان کرد: حکومت باید به وعده‌های خود عمل کند، باید بحث نوسازی به مدارس معارف که اصلا زیبنده نیست، در دستور کار قرار گیرد که لازم است توجه شود.

  /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.