پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتقاد ازنحوه مدیریت پسماند شهرآمل/خواستارتشکیل کارگروه ویژه پسماند با محیط زیست کشور هستیم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با بیان اینکه یکی از معضلات اساسی شهرهای شمالی از جمله آمل دپوی پسماند است، گفت: نحوه مدیریت پسماند در این شهر از گذشته مورد بحث و انتقاد بوده و هم اکنون مدیریت پسماند شهری یکی از اولویت‌ها و نیازهای اصلی شهر است، مردم مطالبه گر هستند و از ما درخواست حل این معضل را دارند.

محمد طالبی امروز در گفت‌وگویی با رسانه‌ها، اظهار کرد: سال‌های زیادی است که پسماند این شهر، مشکلات عدیده‌ای بوجود آورده که برای پیگیری و حل مشکل، طی نامه‌ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور خواستار ایجاد کارگروه ویژه و مساعدت در تعیین تکلیف و جانمایی محل جدید پسماند شهر و همچنین نظارت بر عملکرد بهره‌برداران معدن شدیم.

وی افزود: سالهای متمادی، پسماند شهرستان آمل و شهرهای مجاور در محور هراز در جایی معروف به عمارت دپو می‌شود با توجه به مشکلات محیط زیستی و نزدیکی به بستر رودخانه و احداث سد مخزنی هراز در این منطقه، انتخاب مکان جدید دفع زباله ضروری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل خاطرنشان کرد: نحوه مدیریت پسماند در این شهر از گذشته مورد بحث و انتقاد بوده و هم اکنون مدیریت پسماند شهری یکی از اولویت‌ها و نیازهای اصلی شهر است، مردم مطالبه گر هستند و از ما درخواست حل این معضل را دارند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، این مسئول قضایی افزود: ساماندهی و مدیریت زباله در شهرستان آمل نیازمند تعامل بین دستگاهی است، دادستانی در راستای حفظ حقوق عامه، پیگیر مطالبات مردمی است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.