پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتظار سه ماهه حسن یزدانی و داستان شرط بازگشت کامران قاسم‌پور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن یزدانی در کمتر از سه ماه دیگر به میادین کشتی باز می‌گردد.

 یزدانی قهرمان ارزنده مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد، پس از جراحی و فیزیوتراپی، در کمتر از سه ماه دیگر برای حضور در المپیک پاریس به روی تشک کشتی باز می‌گردد.

حسن یزدانی مرد ۹ مداله کشتی آزاد کشورمان پس از بازی‌های آسیایی هانگژو چین کتف خود را جراحی کرد و مدت‌ها از میادین کشتی دور ماند.

یل جویبار که در حال حاضر به فیزیوتراپی و فیزیک درمانی مشغول است اواخر اسفند یا اوایل فروردین به میادین کشتی باز می‌گردد.

حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی برای رسیدن به المپیک پاریس حریفانی همچون علی سوادکوهی و هادی وفایی پور را در پیش دارد و برای حضور در مهمترین رویداد ورزشی جهان و کسب دهمین مدال خود باید ابتدا دوبنده تیم ملی را برتن کند.

*شرط بازگشت قاسم‌پور به چرخه مسابقات

آزادکار طلایی کشورمان در تورنمنت بین‌المللی کرواسی این فرصت را خواهد داشت تا خود را محک بزند.

تورنمت بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی اواخر دی‌ماه در کرواسی برگزار خواهد شد که ملی‌پوشان آزادکار کشورمان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

کامران قاسم‌پور دارنده مدال طلای جهان که به دلیل آسیب‌دیدگی مدت‌ها از میادین به دور بود، در حال حاضر در اردوها حضور دارد تا بتواند خود را برای مسابقات کرواسی آماده کند. 

این آزادکار کشورمان به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند اما از آن جایی که پرونده او مورد تایید کادر پزشکی بود، قرار شد یک فرصت دیگر به قاسم‌پور داده شود. بنابراین ملی‌پوش ۹۷ کیلوگرم کشورمان می‌تواند در زاگرب خود را نشان دهد. در صورتی که قاسم‌پور نتواند در این تورنمنت شرکت کند از چرخه حذف خواهد شد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.