پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب فرمانداران جدید شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، در ادامه تغییر و تحولات فرمانداری‌ها بعد از شهرستان‌های آمل، ساری، بهشهر و جویبار این بار نوبت به انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه رسید.

امروز حسین ذکریایی به‌عنوان فرماندار شهرستان سیمرغ و مهدی داوودی به‌عنوان فرماندار گلوگاه منصوب شدند.

تغییر و تحولات فرمانداران که از شهرستان آمل آغاز شده بود، با انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و شرقی‌ترین شهر مازندران گلوگاه شتاب گرفت.

*کار مسؤولان باید هوشمند، هدفمند و برنامه‌ریزی شده باشد

روح‌الله سلگی  در آیین تودیع و معارفه فرماندار سیمرغ ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: مردم به شعار دولت مردمی رای داده‌اند و انتظار دارند فاصله‌ای بین مردم و مسؤولان نباشد.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولیت رفاه نمی‌آورد، تاکید کرد: کار مسؤولان باید هوشمند، هدفمند و برنامه‌ریزی شده باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه نظام مسائل شهرستان سیمرغ باید به روزرسانی شود، تصریح کرد: وقت فرماندار باید در اختیار مردم باشد چرا که ما خادم این مردم هستیم و باید جان خودمان را برای آرامش و آسایش مردم بدهیم چه که این مردم کشوری‌ها را تقدیم انقلاب کردند.

سلگی با بیان اینکه ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان سیمرغ و فراهم آوردن شرایط حضور سرمایه‌گذاران در حوزه کشاورزی می‌تواند به ثبات و پیشرفت اقتصادی این شهرستان کمک کند، تاکید کرد: این اقدامات باید توسط فرماندار شهرستان شکل بگیرد.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.