پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب سید رحمت سلطانی به عنوان فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی بخش چهاردانگه

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز با حکم سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری، سید رحمت سلطانی به عنوان فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی (ع) چهاردانگه و شهر کیاسر منصوب و از خدمات علایی تقدیر شد .

در آئین معارفه سلطانی که در سالن آمفی تئاتر اداره فنی و حرفه‌ای شهر کیاسر با حضور بخشدار ،امام جمعه کیاسر ،اعضای شورای شهر کیاسر و شورای بخش ، و روسای ادارات ، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان و فرمانده هان پایگاه های مقاومت منطقه برگزار گردید.

 

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری با تقدیر از خدمات علایی فرمانده سابق حوزه امام حسن مجتبی(ع) ، سلطانی را فردی توانمند ، باتجربه و آشنا به انجام وظایف دانستند که میتواند با بکارگیری پتانسیل موجود در منطقه جهت نیل به اهداف تشکیلات بسیج گام‌های مفید و موثری بردارند.

 

در ادامه سلطانی فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام چهاردانگه نیز در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از اعتماد سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری، ابراز امیدواری نمود با توکل بر خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و توصيه های حکیمانه فرماندهی محترم،با همکاری بسیجیان ،مومن و متعهد، اعضای شورای حوزه ، فرماندهان پایگاه مقاومت و تعامل با مجموعه‌ های همسو با اهداف بسیج گام‌های موثری برداشته و انتظارات ،برنامه ها و مأموریت‌های بسیج را پیگیری و برآورده نمایند. در پایان آقای سلطانی حکم مسئولیت خود را از سرهنگ شریفی دریافت نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.