پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتشار تصاویر کشف حجاب کار دست آرایشگاه زنانه داد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اجرای طرح نظارت بر اماکن نظارتی اظهار کرد: در طرح نظارتی بر اماکن عمومی شهرستان یک واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف کاری و انتشار تصاویر کشف حجاب مشتریان می‌کرد، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از تبلیغات و انتشار تصاویر مشتریان یک واحد آرایشگاه زنانه در شبکه‌های اجتماعی مطلع شدند.

فرمانده انتظامی گلوگاه افزود: با شناسایی و بازدید از این واحد صنفی و با توجه به اسناد و مستندات به دست آمده از فعالیت‌های مغایر با مقررات صنفی، این آرایشگاه زنانه با دستور قضائی پلمب و متصدی مربوطه نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کلوانی بیان کرد: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی در شهرستان محلات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان تعداد ۷ واحد متخلف دیگر را پلمب کردند.

*کشف ۱۰هزار شاخه چلم قاچاق در سوادکوه 

عبدالله اکبری فرمانده انتظامی سوادکوه از کشف ۱۰ هزار شاخه چلم قاچاق از یک دستگاه خودرو نیسان در این شهرستان خبر داد‌ و گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری مأموران منابع طبیعی شهرستان سوادکوه حین کنترل خودوهای عبوری در سطح شهرستان به یک دستگاه خودرو نیسان حامل چلم مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد ۱۰ هزار شاخه چلم قاچاق  را کشف کردند.

اکبری با اشاره به تحویل محموله کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان و برداشت فراورده‌های جنگلی به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در مازندران 

محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح مبارزه با کالاهای ممنوعه در سطح استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس در سراسر استان مازندران در زمان اجرای طرح ابلاغی با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت‌وسقم موضوع را در دستور کار خود قرارداده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارش‌های واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

محمدپور بیان کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده، ماموران انتظامی به همراه رابطان این پلیس در سطح استان، ۵ هزار نخ سیگار، ۶۱ دستگاه لوازم خانگی، ۱۲۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، یک‌هزار و ۳۱۶ قلم دارو، ۶۹۴ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۴ دستگاه موتورسنگین، ۴ دستگاه ماینر، ۵ قبضه سلاح شکاری، آرد یک‌هزار و ۱۲۰ کیلوگرم، ۱۸ تن چوب آلات جنگلی، کود شیمیایی یک‌هزار و ۲۵۰ کیلوگرم، گیاه زینتی چلم ۱۰ هزار و ۵۰۰ شاخه داشتند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۳۷ نفر دستگیر و ۶ دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در پایان بیان کرد: مبارزه بی‌امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس بوده و ازشهروندان خواست هر گونه اخبارمربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.