پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتخاب ۴۰۰ نفر به‌عنوان دیده‌بان پیشگیری از تخلف انتخاباتی در بابل

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام ملاکریمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از یک ماه گذشته کمیته پیشگیری از جرائم انتخابات در مجموعه دادگستری شهرستان تشکیل و در همین راستا شعبه ویژه به تخلفات انتخاباتی در مجموعه دادسرا و دادگاه تشکیل شد.

وی افزود: برخی‌ها قبل از کلید خوردن تبلیغات انتخاباتی رسمی شروع به تبلیغات غیررسمی کردند که این امر موجب سواستفاده‌هایی شد، اگر مشاهده‌ شود از سوی لیدرهای کاندیداها خرید و فروش رای صورت بگیرد جرم است و برخورد صورت خواهد گرفت.

ملاکریمی در ادامه با بیان اینکه در شورای شهر و روستا افراد خوبی تایید شدند که امیدواریم انتخابات خوبی در این دوره رقم بخورد خاطرنشان کرد: تمام تشکیلات مقام قضایی در اجرای درست برگزار شدن انتخابات است و ما در حوزه پیشگیری تخلف انتخاباتی را رصد می‌کنیم.

دادستان شهرستان بابل با بیان اینکه حضور مجریان انتخابات در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است، افزود: نظرسنجی انتخابات در فضای مجازی باید از منابع رسمی باشد و حضور حداکثری باید از روی قانون صورت گیرد نه اینکه با تخلف صورت پذیرد.

این مسوول با اعلام شماره مستقیم جهت گزارشات تخلفات انتخاباتی “۰۹۳۳۳۸۳۵۲۸۴”، اضافه کرد:حضور افراد در ستادهای انتخاباتی در شهرهای قرمز بیش از ۱۵ نفر و نارنجی بیش از ۲۰ نفر مجاز نیست.

 /۸۶۰۴۸/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.