پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتخاب مسؤولانی قوی با شرکت در انتخابات محقق می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مجیدرضا شعبانی صبح امروز در برنامه مجله صبحگاهی صدای طبرستان در پاسخ به این سوال که تاثیر حضور رای اولی‌ها و جوانان در انتخابات چیست، اظهار کرد: خلقت خداوند در مسیر زندگی انسان بر پایه انتخاب و اختیار است، همه ما می‌توانیم مسیرهایی که در پیش رویمان قرار دارد درست انتخاب کنیم و یا برعکس.

وی افزود: حال که در آستانه ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی که به فرمان امام براساس رای مردم برای اینکه نوع حکومت و قانون اساسی مشخص شود، پیروز شد، به ما فرصتی برای انتخاب داده شده است، باید از آن بهره ببریم.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران تاکید کرد: ما برای انتخاب در روزمرگی‌ها تحقیقاتی انجام می‌دهیم که آیا انتخاب درست است، پس انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش رو که در همه زندگی ما موثر و قانون اسلامی را تدوین می‌کند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران تاکید کرد: حال که جمهوری اسلامی به ما حق رای داد بیاییم خودمان را عرضه کرده و در این عرصه نقش‌آفرینی کنیم، انتخاب حق ماست البته نه هر انتخابی البته ما وکیل نیاز داریم اما نه هر وکیلی.

وی ضمن تبریک به رای اولی‌ها، گفت: چون بار اولی است که انتخاب می‌کنند یعنی به نوعی خودشان را مهک می‌زنند.

شعبانی یادآور شد: ما مازندرانی‌ها در دوران جبهه و جنگ لشکر ۲۵ کربلا را داشتیم که شهدایش قوی و خط‌شکن بودند ما هم باید مسوولانی قوی به‌خصوص در جنگ اقتصادی امروز، جنگ‌های چندبعدی و شناختی را در این عرصه‌ها معرفی کنیم‌.

وی تاکید کرد: باید بگوییم اگر می‌خواهید ما را بشناسید مسؤولان ما را بشناسید، اینها در میدان نبرد و قانون‌گذاری همچون دوران دفاع مقدس از کیان و آبروی ما خوب دفاع می‌کنند و می‌توانیم بگوییم که نمایندگان خوبی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.