پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتخابات در ایران جزء سالم‌ترین انتخابات در دنیا است

0

ایسنا/مازندران امام جمعه نور گفت: انتخابات در ایران جزء سالم‌ترین انتخابات در دنیا است.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به اینکه ایران اسلامی با تمدن کهن در قرن اخیر گرفتار حاکمانی شد که این کشور همراه با تمدن کهن را به ذلت کشاندند و از خاک و سرزمینش هم دریغ نکردند، اظهار کرد: گرجستان، پاکستان، اروند، سرچشمه هیرمند و دیگر سرزمین این میهن را تقدیم اجانب و بیگانگان کردند.
وی تصریح کرد: بالاخره فریا،د گری بلند شد و ندای این ملت را با آموزه های الهی و دینی و پرچم اسلام و همراهی مردم، استبداد داخلی را در هم شکست و دست اجانب و بیگانگان را از این کشور قطع کرد.
امام جمعه نور با بیان اینکه بزرگترین دستاورد نظام مقدس اسلامی قطع دست های آلوده و ناپاک را از سر این ملت بود، خاطرنشان کرد: با این دستاورد و در سایه قطع وابستگی نظام سلطه توانست جوانان و مردان و زنانی  را در این کشور تربیت کند که تمام قد این کشور را بسازند و نمایش اقتدار را اجرا کنند.
احمدی در ادامه گفت: دستاوردهای نظام به جایی رسید که امروز کشور ایران در عرصه خودکفایی در محصولات کشاورزی، تولید علم، سلول های بنیادی ، رشد علمی و سوادی، پزشکی، نظامی و فناوری هسته ای، قدرت موشکی ونظامی داراری رتبه های برتر دنیا شده است تا جایی که دشمنان اذعان به پیشرفت و اقتدار و امنیت کشور ایران را بازگو می کنند.
وی افزود: باید دراوج اقتدار و قدرت؛ خدمت رسانی در داخل و جریان مقاومت درمنطقه و دنیا با توجه به ماموریتی که داریم در اقسی نقاط عالم برپا کنیم تا مقدمه انقلاب بزرگ امام زمان (عج) و رهبری عالی قدرعالم گیرفراهم شود.
امام جمعه نور یادآورشد: انقلاب اسلامی امروز این افتخار را دارد که در مکتبش فرزندان مجاهد، جوانان بسیجی ، حماسه ساز ، مدافعان حرم و حریم  تربیت کرده است که در آن سوی مرزها مقابل شیطان بزرگ ، آمریکا و ارتجای عرب چنان ایستادند که ابهت پوشالی آنها را به خاک مالیده اند و آمریکا را در همه صحنه ها مایوس کرده اند ومصداق بارزاین مجاهدان راه خدا سرداردلها حاج قاسم سلیمانی است.
احمدی ادامه داد: کشور، منطقه و دنیا زمانی از لوس این خفاشان شب و خبیثان روزگار نجات پیدا می کند که همه ما لباس مجاهدت و ایثارپوشیده و از خودگذشتگی را به عرصه بیاوریم .
وی بیان کرد: ما ملت امام حسینیم و تا این جنگ و مبارزه و خون در رگ ها جوشش دارد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امام جمعه نور با اشاره به آزمون بزرگ آینده یعنی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ،اظهار کرد: انتخابات نمایش بزرگ دموکراسی و مردم سالاری دینی است که در چهل سال بعد از پیروزی انقلاب وهمه صحنه ها حضور فعال و حداکثری داشته اید.
احمدی تصریح کرد:  دشمن در انتخابات عصر جدید تمام تیرها را از اسلحه ها خارج کرده و جنگ اقتصادی را تحمیل کرده است و بزرگترین رویارویی با دشمنان درعرصه اقتصاد و جنگ اقتصادی و تحریمی که دشمن بر ما اعمال کرده است .
وی افزود: دشمن درعرصه سیاست معامله قرن را مطرح کرده است که به فرموده مقام معظم رهبری یک حرکت احمقانه است و به ضرر آنها می انجامد.
امام جمعه نور با اشاره به اینکه با حضور حداکثری دشمنان در راس آمریکا را مایوس کنیم،گفت: به فرموده مقام معظم رهبری علاقه مندان به ایران اسلامی  و امنیت اقتضا می کند که پای صندوق های رای بیایندچون دنیا به این انتخابات چشم دوخته و نظام سلطه در راس آمریکا می خواهند ملت ایران را در این انتخابات محک بزنند.
احمدی خاطرنشان کرد: انتخابات در ایران جز سالم ترین انتخابات در دنیا است وسلامت انتخابات درهمه دوره ها نمایش حقیقی خود را ثابت کرده است.
وی در خصوص اخلاق انتخاباتی گفت: باید دقت کنیم که تبلیغات صحیح و به دور از فریب و دروغ به  نمایش بگذراند و همددیگر را تخریب نکند، هرشخصی کاندیدا خودش را معرفی کند و طرفداران نامزدها رو درروی یکدیگر قرا نگیرند، رقابت باید در سایه رفاقت باشد و تقوای سیاسی رعایت شود.
امام جمعه نور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری یادآورشد:فردی که برای نماینده انتخاب می شود باید مومن ، انقلابی ، شجاع ، دارای روحیه جهادی و طرفدار عدالت باشد.
احمدی یادآور شد: کار اصلی نماینده این است درحدی  قدرت فکری و توان مدیریتی و تجربه داشته باشد که بتواند قانون گذار باشد یا قوانین را تصویب کند و قوانینی که مطابق با مصلحت جامعه نیست آن‌ها را رد کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.