پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انبار احتکار لوازم خانگی در ساری لو رفت

0

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در شهرستان ساری از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدند.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان و کارشناسان اداره صمت شهرستان ساری از این انبار بازدید و در بازرسی از آن انواع لوازم خانگی برقی، ظروف شیشه‌ای برند ایرانی کشف کردند که طی بررسی کارشناسان، این انبار در سامانه تجارت و انبار‌ها ثبت نبود و در مصادیق احتکار قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و مالک انبار نیز به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور افزود: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

او ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و معاضدت از هموطنان عزیز در کل استان مازندران درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.