پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امید مقابل امید، عالیشاه فوتبالیست مایه‌دار!

امید عالیشاه یک بار دیگر ارزش‌های خود به عنوان یک فوتبالیست باتجربه را نمایان کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، در آخرین دقیقه از بازی، امید عالیشاه به جای مهدی ترابی وارد زمین شد تا در 30 دقیقه وقتهای اضافه به عنوان هافبک چپ در ترکیب پرسپولیس به میدان برود.

عالیشاه نیز همچون سروش رفیعی، تعویض طلایی و کارآمد یحیی گل‌محمدی بود و عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت. او در لحظاتی که بازی با نتیجه 2-2 دنبال می‌شد دونده و موثر ظاهر شد اما درخشش ویژه او زمانی بود که پرسپولیس از حریف پیش افتاد.

امید با تکنیک خود به خوبی حفظ توپ را انجام می‌داد و به آرام کردن بازی به سود پرسپولیس کمک و به خوبی نیاز یحیی گل‌محمدی به یک وینگر در لحظات پیشی از حریف را برطرف می‌کرد.

عالیشاه که در آستانه رسیدن به دهمین سال بازی برای پرسپولیس است، بار دیگر ارزش خود به عنوان یک فوتبالیست باتجربه را نشان داد و ثابت کرد که چرا پنج سرمربی مختلف از او در ترکیب سرخپوشان استفاده کرده‌اند.

کاپیتان 31 ساله پرسپولیس در پست هافبک چپ چند نفوذ هم انجام داد و باوجود اینکه نامش به عنوان گلزن و گلساز مطرح نشد اما در مجموع از دقیقه 90+7 تا 120+2 روز خوبی را پشت سر گذاشت.

پرسپولیس در دیداری که روز گذشته از مسابقات جام حذفی فوتبال ایران مقابل سپاهان انجام داد توانست با نتیجه 4 بر 2 این حریف اصفحانی را شکست دهد و به دور بعدی صعود کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.