پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امیدوارم از قهرمان لیگ برتر امتیاز بگیریم/ مصدومان زیادی داریم

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر پرسپولیس تهران در چهارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: ما خودمان را برای بازی سنگین وسخت مقابل پرسپولیس آماده کردیم و امیدوارم که بازی خوبی در بیاید.

وی افزود: به هرحال نباختن برای ما خیلی مهم است که بتوانیم از قهرمان لیگ امتیاز بگیریم و امیدوارم بازی خوبی شود و تیم نساجی بتواند از این بازی مقابل پرسپولیس حداقل امتیاز را کسب کند.

تا دلتان بخواهد مصدوم داریم

سرمربی تیم نساجی مازندران در پاسخ به پرسشی در خصوص محروم و مصدوم‌های تیمش برای بازی با پرسپولیس تهران گفت، خوشبختانه محروم نداریم، اما تا دلتان بخواهد مصدوم داریم و امیدوارم که هرچه سریع‌تر با بهبود وضعیتشان به جمع گروهی ما اضافه شوند.

فکری گفت: البته سعی کردیم با اضافه کردن چند بازیکن امید خلاء برخی بازیکنان را نیز پوشش بدیم.

فضای بی احترامی جای رقابت دوستانه را گرفت

سرمربی تیم نساجی مازندران هنچنین به برخی مسائل پیش آمده چند وقت گذشته برای او و تیمش اشاره کرد وگفت: متأسفانه فضایی الان در جامعه به وجود آمده که بی احترامی‌های آن همه را اذیت می‌کند.

فکری افزود: این فضای بی احترامی باعث شده تا من محمود فکری که ۱۴ سال برای استقلال بازی و ۳ سال هم مربی در این تیم جوانی خودم را گذاشتم، اجازه اظهارنظری در مورد استقلالی بودنم به من ندهد.

وی ادامه داد، حتی فضا طوری شده و برداشت‌ها به قدری مسموم می‌کنند که نمی‌توانم به صورت رسمی به دوست عزیزم و هم استانی خودم آقای گلمحمدی بابت قهرمانی تیمش تبریک بگویم.

سرمربی نساجی ابرازامیدواری کرد، امیدوارم هم خودم و هم دیگر دوستان فضایی را به وجود بیاوریم که در یک محیط کاملاً دوستانه، رقابت سالم داشته باشیم و از این رفاقت و رقابت هم خودمان ودیگران لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست وهفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شنبه ۱۱ مرداد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران قهرمان زودهنگام این رقابتها است.

نساجی تا پایان هفته بیست وششم این رقابتها با کسب ۳۲ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

کد خبر 4987651
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.