پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امکانات رفاهی برای گردشگران «سورت» فراهم می‌شود

عضو شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به بازدید فراوان از چشمه آب معدنی «سورت» در منطقه چهاردانگه ساری گفت: امکانات رفاهی اولیه برای چشمعه آب معدنی «سورت» فراهم می‌شود.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از خبرگزاری فارس،، اسماعیل امینی صبح امروز در جلسه خدمات سفر شهرستان ساری با اشاره به اینکه جلسات ستاد خدمات سفر در منطقه چهاردانگه تشکیل شده است، اظهار داشت: ادارات و نهادهای که باید به مسافران خدمات بدهند مشخص شده و صورت‌جلسه اقدامات انجام شده نیز در اختیار مسئولان بالادستی قرار گرفت.

عضو شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری که به همین مناسبت تشکیل شد،حساسیت لازم به مسئولان و دستاندرکاران ابلاغ شد، افزود: آموزش و پرورش امکانات لازم برای حضور مسافران را آماده کرده و در منطقه پایین دست نیز تعدادی مدارس بالادست و پایین دست برای اسکان مسافران آماده شده است.

امینی با اعلام اینکه آب‌بندان‌الندان نیز شرایط گردشگری برای حضور مسافران دارد و هماهنگی برای اقامه نماز در برنامه کاری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: از دهیاران و شوراها نیز درخواست شد که فضای عمومی منطقه چهاردانگه را برای حضور مسافران فراهم کنند.

وی از ارائه خدمات اولیه در چشمه آب‌معدنی سورت خبر داد و گفت: دهیار سه روستا در منطقه چهاردانگه مسئولیت ایجاد این خدمات هستند و نیروهای امداد و نجات نیز در منطقه حضور دارند.

بخشدار چهاردانگه ساری خواستار افزایش میزان سهمیه آرد برای منطقه چهاردانگه شد و اذعان داشت: با توجه به حضور مسافران نیاز است میزان سهمیه آرد خبازی‌های این منطقه اضافه شود.

 

1 نظر
  1. دی می گوید

    حرف حرف حرف ، تا به کی،

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.