پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امضای تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا و کمیته امداد در حوزه آموزش و اشتغال

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نشست مشترک انعقاد تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا با کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه آموزش و اشتغال امروز با حضور سردار محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور، سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، محمدی مدیرکل تجهیز منابع و بهبود فضای کسب و کار کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و مدیر کل کمیته امداد استان مازندران  در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

زهرایی در این نشست به اجرای تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و کمیته امداد اشاره کرد و افزود: چهار استان به عنوان پایلوت درحوزه اشتغال معرفی شدند.

وی از تفاهم ۵۰ میلیارد تومانی سپاه کربلا و کمیته امداد امام خمینی مازندران در حوزه اشتغال و آموزش خبر داد و گفت: در این طرح می‌توان از تمام ظرفیت‌های ایجاد شده در بسیج و سپاه در حوزه تسهیلات استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه محله‌محور، برای اشتغال پایدار و  طرح اشتغالزایی بهترین ظرفیت است، اعلام کرد: ۲۰ هزار  صندوق قرض الحسنه محله‌محور در کشور وجود دارد که از آن   ۴۰۰ تعاونی تشکیل شد.  

زهرایی در ادامه با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی استان مازندران سرآمد کشور هستند، اضافه کرد: در موضوع اشتغال میتوان از این گروه‌های جهادی استفاده کرد که  هم معرفی کننده، هم تسهیلگر و  نیز آموزش دهنده بین متقاضین  باشند.

وی با تصریح بر اینکه از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت هم می‌توان در امر آموزش اشتغال استفاده کرد، یادآور شد: ما تقریبا تضمین کننده موفقیت طرح اشتغالزایی و آموزش در مازندران هستیم.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان سخنان خود با اشاره به بسیج سازندگی سپاه کربلا افزود: بسیج سازندگی سپاه  کربلا توان ویژه‌ای دارد و سازمان شناخته شده در دستگاه‌های اجرایی است.

 /۸۶۰۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.