پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امروز هدایا و نذورات مردم فریدونکنار کربلایی می شود + فیلم

0

مسئول موکب خدام الحسین فریدونکنار گفت: هدایا و نذورات مردم فریدونکنار به این موکب، به کربلای معلی ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، رضا آزادی کناری بابیان اینکه کمک های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی به ۸ دستگاه نذورات وسیله نقلیه سنگین تبدیل شده است، اظهار کرد: این نذورات شامل مواد غذایی، رفاهی، بهداشتی و درمانی است که جمع آوری شده تا عازم کربلا شود.

وی تصریح کرد: در ۳ نقطه در مسیر کربلا موکب خدام الحسین فریدونکنار در خدمت زائرین بزرگوار خواهد بود.

مسئول موکب خدام الحسین فریدونکنار خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این کمک ها در حدود 600 میلیون تومان بوده که تمامی این کمک ها به استثناء مبلغ ۳۰ میلیون تومان که از محل کمک های شهرداری و با تصویب شورای اسلامی شهر ارسال شده است.

آزادی کناری بااشاره به اینکه خادمین فریدونکناری نیز هفته آینده عازم کربلا خواهند بود، گفت: از ۱۸ مهر ماه خدمت به زائرین در کربلا شروع می شود.

وی بابیان اینکه مردم تا زمان حرکت خادمین می توانند نذورات خود را تحویل این موکب دهند، افزود: در حال حاضر وجه نقد برای تامین مخارج و بدهی های حاصل از خرید دارو وجود داشته که می توان با ادامه کمک های مردمی تا پایین اربعین و بعد آن را تامین کرد.

مسئول موکب خدام الحسین فریدونکنار در ادامه بیان کرد: وجه نقد به حساب اعلام شده توسط مردم واریز گردد.

آزادی کناری تصریح کرد: طی چند مرحله جمع آوری نذورات توسط کاروان سیار موکب در روستاها اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده است.

وی افزود: همه افراد نمی توانند در اربعین حسینی در کربلا حضور پیدا کنند اما می توانند در خدمت رسانی به زائرین شریک باشند.

مسئول موکب خدام الحسین فریدونکنار یادآورشد: ۱۰ کیلومتری کربلا اولین اسکان ما بوده که خدمت بین راهی به زائرین داده می شود، عمود هزار و ۴۳۰ ایستگاه موکب دوم همراه با اقامت و پذیرایی و ایستگاه سوم موکب در خیابان شبره در کربلای معلی خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.