پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امروز جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری بعدازظهر امروز در مراسم یادواره شهدای روستای کُشکَک بخش کجور نوشهر با اشاره به اینکه مجلس یادواره، مجلس تببین است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با دشمن آماده و مجهز و با برنامه و بیدار روبرو است و نباید از دشمن غفلت کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با قیام خود انقلاب اسلامی را شکل داد، ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون چه دشمنان خارجی در رأس آن آمریکای جنایتکار و چه عوامل داخلی غربی‌ها به اشکال مختلف تلاش کردند یک پایگاه مهم انقلاب اسلامی را مورد هدف و هجمه قرار دهند و آن پایگاه و جایگاه ولایت به عنوان نائب امام زمان (عج) است.

مسؤول قرارگاه دوکوهه گفت: دشمن ۴۴ سال تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما شهدا، خانواده‌های شهدا و مردم انقلابی ما نگذاشتند و پای انقلاب ماندند.

تسخیری افزود: امامین انقلاب با تبیین مجاهدانه و مردم با حضور آگاهانه این انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در درون نظام خود را ضعیف و دشمن را قوی می‌دانند، تصریح کرد: امام راحل هرگز نگفت من تنها هستم بلکه فرمود سربازان من در گهواره‌ها هستند، ایشان می‌دانست که در برابر دشمنِ با جنگ‌های ترکیبی، تعداد کم است اما باور داشت که می‌توان پیروز شد و این باور را انتقال داد و این باور را جوانان در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم نشان دادند.

 مسؤول قرارگاه دوکوهه افزود: دشمن دیروز ما را در لاک پدافندی قرار داد تا ما فقط دفاع کنیم اما امروز دشمن در جایگاه پدافندی و انقلاب اسلامی در جایگاه آفند قرار دارد و دیوار و دژهای محکم برای خودش ایجاد می‌کند.

تسخیری با بیان اینکه وعده نصرت خداوند همواره محقق می‌شود، گفت: هر وقت مقاومت و ایستادگی شد دشمن عقب‌نشینی می‌کند اما ضعف و عقب‌نشینی، دشمن را به جلو می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: ما مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم و فشار بر روی ملت ما است که به دلیل بی‌تدبیری و عدم باور برخی مسؤولان ما به کلام ولی امر مسلمین بود.

مسؤول قرارگاه دوکوهه با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در جایگاه استراتژیک جهان و منطقه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: آمریکا جنگ نیابتی در عراق، سوریه و افغانستان راه انداخت اما امروز می‌بینیم که جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی است که اگر ایران اراده کند در زمانی رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

 /۸۶۰۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.