پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امدادرسانی به مصدومی که از ارتفاع ۵ متری سقوط کرد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از سواکوه، ذات‌الله فغان‌نژاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه‌شمالی در جمع خبرنگاران از سقوط یک جوان از ارتفاع حدود ۵ متری در منطقه گردشگری و جنگلی لفور سوادکوه‌شمالی در آبشار ترز  عصر روز گذشته خبر داد.

وی گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر سوادکوه‌شمالی، اورژانس ۱۱۵ و  هلال‌احمر قائم‌شهر در این عملیات حضور یافتند موفق شدند مصدوم را نجات دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه یک تیم  عملیاتی با یک  دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد جاده‌ای شیرگاه و یک تیم پشتیبانی با یک دستگاه خودرو ست‌نجات شهرستان قائمشهر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: مصدوم از ناحیه گردن، کتف و کمر دچار آسیب‌ شده‌ بود.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه و ثابت‌کردن مصدوم با تجهیزات مخصوص پس از عبور از رودخانه و مسیر جنگلی به  محل استقرار اورژانس ۱۱۵ تحویل و برای ادامه درمان به بیمارستان  انتقال داده شد.

فغان‌نژاد، خاطر نشان کرد: مصدوم از حدود ۵ متری صخره کنار آبشار غلطید و آسیب دیده بود. 

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه‌شمالی تاکید کرد: سوادکوه‌شمالی و به ویژه منطقه لفور به دلیل جاذبه‌های طبیعی مانند سد آیت‌الله صالحی، رودخانه ها، آبشارها و مناطق جنگلی  باعث جذب گردشگران می‌شود و توصیه می‌شود مسافران و گردشگران با رعایت نکات ایمنی از راه‌بلد ترجیحا بومی استفاده کنند.

 /۸۶۰۱۵/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.