پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه موقت ساری: دانشجویان با پویایی برای ارائه راه حل مسائل کشور از یکدیگر سبقت بگیرند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد نصوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: آمریکا برای رژیم منحوس پهلوی سنگ تمام گذاشت و دست به هر اقدامی زد ولی در این زمینه دانشجویان ما در ۱۶ آذر به اعتراض به پا خواستند و توانستند حماسه خلق کنند که درس عبرتی برای همه دانشجویان ما باید باشد که نگاه عدالت‌خواهانه، آرمان‌خواهانه و مطالبه‌گری داشته باشند البته مراقب سوءاستفاده دشمنان باشند.

وی افزود: دانشجویان ما باید در کنار تحصیل علم به تهذیب علم بپردازند؛ یعنی علمی که همراه با معنویت باشد و جامعه را در مسیر اطاعت از ولی فقیه هدایت کنیم.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: دانشجویان باید از روحیه یاس و ناامیدی دور باشند همان‌گونه که دانشجویان در ۱۶ آذرماه آفریدند و دانشجوی ما باید این نگاه داشته باشند.

نصوری با بیان اینکه دانشجویان باید برای حل مسائل کشور برنامه داشته باشند، اضافه کرد: موضوع تک تک پایان‌نامه‌های دانشجویان باید با رویکرد مساله‌محور و حل مساله باشد و در این فضای اندیشه‌ورزی از یکدیگر سبقت بگیریم.

وی با اشاره به اینکه روز هفتم آذرماه به نام روز  نیروی دریایی ارتش گفت: ناوچه قهرمان پیکان با پنج ناوچه رژیم بعثی برخورد کرده و آنان را از بین برد و یکی از نقاط مهمی که دشمن را از بین بردند تا امنیت را بالا ببرند نیروی دریایی ارتش است اینها جز ناگفته‌های جنگ است و ما هم تلاش دریانوردان را قدر می‌نهیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پرهیز از فساد، داشتن برنامه، پرهیز از اشرافی‌گری، مدیر و مدبر بودن، امانت‌داری، صداقت و روراستی، دوری از نگاه حزبی، استکبارستیزی، با مردم بودن، اعتقاد به جامعیت دین و ولایت مطلقه فقیه از شاخصه‌های نمایندگان مجلس به شمار می‌رود.

نصوری خاطرنشان کرد: مسوولان باید بدانند اگر غفلت‌هایی شده باید جبران شود چون همه این موارد حق‌الناس است و باید به تکالیف و مسوولیت‌ها توجه کنند.

وی گفت: افرادی که به عنوان کاندیداها قصد ورود به مجلس شورای اسلامی را دارند باید به آبروی یکدیگر توجه کنند؛ چرا که همه تلاش‌ها برای خدمت به مردم است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.