پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه موقت ساری: بهبود وضعیت خبرنگاران در دستور کار مسئولان قرار گیرد 

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به قرار گرفتن در هفته خبرنگار به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، افزود: به پاس قدردانی از این قشر خادم و بی ادعا این روز در تقویم میهنمان به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.
وی گفت: انصافا در هر نوع واقعه و اتفاق اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و غیره خبرنگاران نخستین کسانی هستند که بلافاصله حضور به هم رسانده و با دلسوزی و صداقت به تهیه خبر و گزارش می پردازند.
خطیب جمعه ساری با بیان اینکه زحمات خبرنگاران همواره بیشتر از حقوق و دستمزدشان بوده و آن گونه که باید و شاید مورد قدردانی قرار نگرفته اند، تاکید کرد: این در حالی است که بعضی از مسئولان با این قشر زحمت کش کینه و عداوت روا می دارند.
قاسمی خطاب به این دسته از مسئولان ، گفت: با توجه به حساسیت بالا و حجم کار خبرنگاران، اشتباه امری عادی است و شما در صورت اشتباه دوستانه به آنان گوشزد کنید و دست از شکایت و دشمنی بردارید.
امام جمعه موقت ساری از نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان دیگر خادمان بی ادعای مردم و کشور نام برد و سهم آنان را در امنیت و اقتدار ایران اسلامی بسیار برجسته توصیف کرد.
وی گفت: ای بسا آنان به دلیل گمنام بودن مورد جسارت و بی احترامی شماری از شهروندان قرار بگیرند اما همچنان با جان و دل در حفظ جمهوری اسلامی و ارزش های آن می کوشند.
قاسمی افزود: آنچه که بسیاری از مردم از فعالیت های این افراد خدوم آگاهی ندارند شناسایی ۲۹۰ جاسوس است که ۱۷ تن از آنان دستگیر شده اند.
وی همچنین با اشاره به شرفیابی نخبگان المپایدهای ورزشی به محضر رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ایشان، خطاب به متولیان ورزشی کشور گفت: از نیرو و استعدادهای جوانان کشور استفاده کرده و از گرفتن مربیان گوناگون در خارج و داخل کشور خودداری نکنید.
۹۹۱۹/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.