پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه ساری: کشاورزان مازندرانی چشم انتظار تحقق وعده‌های وزیر جهاد کشاورزی هستند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ساری با اشاره به سفر ورزیر جهادکشاورزی به استان و بازدیدهای صورت گرفته اظهار کرد: دغدغه کشاورزان را به وزیر جهادکشاورزی انتقال دادم و وی وعده‌های برای رفع مسائل و مشکلات بخش کشاورزی دادند که منتظر عملیاتی شدن این وعده‌ها هستم.

وی گفت: بنده دغدغه‌های کشاورزان را انتقال دادم و امیدوارم وعده‌ها را عملیاتی کنند، کشاورزان ما مظلوم بوده و بخش قانع جامعه بوده، هزینه تولید در کشاورزی افزایش پیدا کرده و باید به این موضوع توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت اسلام به نهاد خانواده،اضافه کرد: اسلام در این زمینه توصیه جدی دارد اما غرب به دنبال تباهی خانواده بوده و غربی‌ها برنامه‌ریزی جدی برای تنزل جایگاه خانواده دارند که همه باید برای حفظ نهاد خانواده تلاش کنیم که یکی از اقدامات برنامه‌ریزی برای حضور خانواده‌ها  در اماکن مذهبی است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده  دولت سیزدهم برای تقویت ارتباط با دولت‌های مختلف در جهان، افزود: در برخی دولت‌های گذشته به توسعه ارتباط با کشورهای مختلف توجهی نمی‌شده است، حتی فرصت ارتباط با کشورهای همسایه را نیز از دست داده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطر نشان کرد: تنها دغدغه دولت‌مردان در گذشته تقویت ارتباط با چند کشور استعمارگر غربی بود که مشکلات جدی برای کشور ما در حال حاضر وارد کردند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس شورای نگهبان، افزود: این نهاد وظایف بسیار سنگینی برعهده داشته، نظارت استصوابی بر انتخابات به خوبی توسط این نهاد انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در ادامه با به اقدامات انجام شده برای برگزاری جشن غدیر در استان و به تبع آن در کشور،گفت: برنامه امسال بسیار مناسب بوده و بیش از ۱۰۰ کوکب در مرکز استان برنامه مناسبی ارائه کردند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری سالروز گرامیداشت عفاف و حجاب، افزود: برنامه مناسب در این زمینه انجام شده است.

خطیب جمعه ساری با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی تصریح کرد: زندگی در این دنیا تابع قوانین خاص الهی است و بسیاری از مشرکان با وجود اینکه خدا را قبول دارند اما مالکیت خدا را  بر زندگی قبول ندارند و می‌گویند ما هر طور که راحتیم دوست داریم در دنیا زندگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، افزود: مشکل  بشر امروز این است که نمی‌خواهد بپذیرد که عبد است، در نظام هستی انسان بنده خدا بوده و باید بندگی کند، مشکل طاغوت‌های امروز این است که می‌خواهد بشر را در جایگاه رب بنشاند.

وی یادآور شد: باید بپذیرم که خدا صاحب اختیار ما بوده  و علاوه بر خالق بودن انسان صاحب اختیار بوده و پذیرش این موضوع انسان را رستگار می‌کند.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.