پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه ساری: همه در میدان مقابله با جنگ روانی دشمن یک‌صدا باشیم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، با بیان اینکه امروز واپسین روز ماه مبارک رمضان و فردا هم روز عید فطر است، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان هدیه و موهبت خداوند است و ماه آخرین ساعت‌هایی است که در ضیافت الهی بسر می‌بریم و باید خداحافظی کنیم که این خداحافظی سخت است همانند حج‌گذارانی که سفر معنوی حج مشرف می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: باید این ساعت‌ها را مغتنم بشماریم و خداوند را شکر کنیم که به ما توفیق عبادت و شکرگزاری داده است.

محمدی‌لائینی با تقدیر از مردم در برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان، روزه گرفتن، انجام وظایف دینی و به‌ویژه برای حضور در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: از مسؤولان می‌خواهم به‌صورت جدی پیگیر دزدی‌ها و سرقت‌ها در این ایام باشند و این خیلی بد است گزارش داشته باشیم مکان دزدی شد مردمی که در مراسم‌های این ایام  حضور داشتند وسایل‌شان به سرقت رفته نادرست است، آنقدر باید نهادهای امنیتی و انتظامی تسلط داشته باشند که بتوانند سارقان را در کوتاه‌ترین زمان به دام بیندازند و اموال مردم را برگردانند.

وی ادامه داد: ما سرقت‌هایی داریم ماه‌ها از آن می‌گذرد اما چیزی معلوم نیست در عین اینکه از موارد کشف شده تشکر می‌کنیم اما یک مورد کشف نشده هم برای ما زیاد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اصلا سرقتی نباید انجام شود و نباید چنین جرأتی باشد اگر هم انجام گرفت قطعا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگردانده و جبران شود.

محمدی‌لائینی اشاره به اینکه ۵ اردیبهشت ماه سال ۵۹ سالروز شکست حمله آمریکا به ایران در حمله طبس از مناسبت‌های هفته پیش‌رو است، اظهار کرد: خداوند مانع از این شد دشمن در این حمله ناجوانمردانه موفق باشد، آن روز راهبرد آمریکا، راهبرد تجاوز نظامی و عملیات نظامی بوده اما امروز راهبرد دشمن بحث دیگر است.

وی افزود: گرچه تهاجم نظامی هم از دستاوردهای دشمن بوده و روی میز دشمن است اما آن را مناسب نمی‌دانند و امروز راهبرد آنها عملیات روانی و بدبین کردن مردم به خودشان، مملکت و آینده‌شان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: با عملیات روانی ایجاد ناامیدی و تزلزل کرده و مردم را دلسرد کند اما ما به آمریکای جنایت‌کار می گوییم اگر روزی عملیات نظامی راهبرد شما بود خداوند به‌وسیله شن‌های طبس این توطئه شما را نقش بر آب کرد امروز در عملیات روانی ملت باز همان دهه نودی‌ها قطعا شما را به شکست محکوم خواهند کرد.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه حمایت خداوند البته شرط  و شروط هم دارد و آن اینکه در میدان باشیم و دغدغه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید نگران باشیم و اگر همه در میدان مقابله با جنگ روانی، فرهنگی و ابتذال، کشف حجاب، سگ‌گردانی و ترویج فساد و فحشا باشیم و در این زمینه حساس باشیم و همه یک‌صدا باشیم خداوند ما را کمک می‌کند و موفق خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه ایام ثبت‌نام برای ورود به حوزه‌های علمیه است، اظهار کرد: دشمنان ما از عمامه به سر بدشان می‌آید و از حضور یک عارف و روحانی بدشان می‌آید و اینها را نمی‌خواهند و ما باید فرزندان را تشویق به سربازی امام زمان (عج) کنیم و در کسوت روحانیت به دین پیامبر اکرم کمک کنند.

محمدی‌لائینی در پایان متذکر شد: یکی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان تقوا و تجدید بیعت با ولایت و تقویت ارادت نسبت به ولایت است که همه شما نمازگزاران را به این مهم دعوت می‌کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.