پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه ساری: مسئولان مسابقه خدمت رسانی به مردم را در خود تقویت کنند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با تاکید بر تقویت روحیه تقوا در جامعه اسلامی، اظهار داشت: مکارم اخلاقی و دینی سبب ارتقا روحیه معنویت در جامعه خواهد شد.

وی افزود: انسان با تقوا هیچگاه در جامعه گناه نمی‌کند و همواره در تلاش برای ایجاد نیت خیر برای مومنان و همنوعان است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه متاسفانه پدیده چشم هم چشمی در جامعه شیوع یافته است، تصریح کرد: مردم باید با ارتقا روحیه قناعت در خود جلوی اسراف و تبذیر را بگیرن.

قاسمی با بیان اینکه مردم امشب در سنت باستانی شب یلدا شرکت می‌کنند و نباید به دلیل گرانی افسار گسیخته در بازار این سنت‌های ایرانیان به فراموشی سپرده شود.

وی با اعلام اینکه متاسفانه دولت نظارت ضعیفی بر بازار در ماهها اخیر داشته و گرانی کام ملت را تلخ کرده است، تصریح کرد: صله رحم و دید و بازدید از بزرگان و بیماران در شب یلدا فراموش نشود.

امام جمعه موقت مرکز مازندران درباره اعلام خروج آمریکا از سوریه گفت: این خروج به مفهوم پیروزی جبهه مقاومت است. کسانی که به آمریکا خوش کردند و آمریکا آنها را گاو شیرده خطاب کردند و همانطوری که زمانی دست نشانده امریکا در عراق صدام بود و وقتی تاریخ انقضا صدام تمام شد دپو شد‌.

قاسمی به در پیش بودن حماسه 9 دی، گفت: ملت ایران در 40 سالگی انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه باید جلودار مقابله با دوری و نفاق در بین جامعه و دولتمردان باشند.

 /ن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.