پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه ساری: اقدام اروپا ما را نسبت به سپاه امیدوارتر می‌کند /شیشه عمر استکبار در دست سپاه است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان ارشد سازمان تبلیغات اسلامی بر اینکه حرف خدا نباید روی زمین بماند تاکید کردند و از تمام دستگاه‌های فرهنگی تبلیغی در این زمینه وارد عمل شوند و ما همه باید عرق دینی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید وحدت و انسجام و همدلی خود را بیشتر و مستحکم کنیم، گفت: شنیدیم پارلمان اروپا سپاه را در لیست تروریستی و تحریم قرار دادند، البته پیش‌نویس است و من فکر نمی‌کنم چنین جرأتی داشته باشند ولی از اینکه سپاه در لیست سپاه تحریم قرار بگیرد، ما به سپاه امیدوارتر می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: هرچه دشمنان نسبت به سپاه و بسیجیان ناراحت باشند، سلامت و اصالت آن نهادهایی که مورد تحریم دشمنان است بیشتر تایید شده است چرا که جز این هم از دشمن انتظار نداریم.

محمدی‌لائینی اظهار کرد: سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی همه عزیزند می‌دانند ولی دشمنان می‌دانند سپاه بر نیروهای دشمنان هم در هوا، زمین، دریا و خشکی بر نیروهای خود توفق دارد چون می‌دانند سپاه در کنترل اغتشاشات و مبارزه با اغتشاش‌گران و جمع و جور کردن مزدوران اجانب در کنار نیروهای امنیتی دیگر نقش بسیار بسزایی داشت و مهم‌تر اینکه می‌دانند شیشه عمر استکبار یعنی رژیم صهیونیستی در دست و درتیررس سپاه است دست به چنین کاری زد که به امید خدا هرچه زودتر شکسته خواهد شد‌.

وی در ارتباط با صادرات مرکبات مازندران، بیان کرد: اقداماتی انجام شده که امیدواریم این اقدامات موثر باشد؛ البته تا رشد قیمتی در زمینه مرکبات نبینیم قانع نمی‌شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه در کنار الگوی کشاورزی که ابلاغ شد البته الگوی کشاورزی نیاز به مطالعات بیشتر دارد، خاطرنشان کرد: اما مساله مهم شناسنامه‌دار کردن محصولات کشاورزی است که موجب اعتماد بالا و موجبات ارائه خدمات بیشتر خواهد شد که امیدواریم این قدم به نحو شایسته‌ای انجام شود.

محمدی‌لائینی یادآور شد: مردم آمل در ۶ بهمن در مقابل گروهک ضدانقلاب حماسه بزرگی خلق کردند که برای مازندران و ایران مایه افتخار است و این حماسه گرامی می‌داریم.

وی با تبریک ولادت امام محمدباقر، یادآور شد: این امام بزرگوار در تاسیس دانشگاه اسلامی و حوزه علمیه نقش بسیار خوبی داشت که بعدها فرزند بزرگوارشان امام جعفر صادق راهشان را ادامه دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: سعی کنیم همیشه خداوند را در همه لحظات مدنظر قرار دهیم؛ به‌طوری‌که هم خداوند ما را دوست داشته باشد و هم کارمان را دوست داشته باشد.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اهمیت تقوا، گفت: همه ما می‌دانیم تقوا و پرهیزگاری بهترین موعظه است که همه افراد باید مدنظر داشته باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.