پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه جویبار خواستار نقد منصفانه خبرنگاران شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد تقی نادعلیزاده روز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرستان جویبار ، افزود: خبرنگاران باید ضمن انتشار اخبار واقعی در عین امانت داری، مرز نقد و تخریب را در نظر داشته باشند و بی طرفی را رعایت کنند.

وی گفت : اخباری که اصحاب رسانه به نقد آن می پردازند نباید مغرضانه باشد بلکه باید نقد او منصفانه و برای پیشرفت و آبادانی شهرستان باشد.

امام جمعه شهرستان جویبار با تاکید براینکه شرط اول خبرنگاری امانت داری است ، افزود: خبرنگاران باید بر رعایت موازین شرعی و حفظ امانت داری متعهد باشند.

فرماندار شهرستان جویبار در این جلسه از مدیران خواست تا توان نقد پذیری خود را ارتقاء دهند و ارتباط خود را با اصحاب رسانه افزایش دهند.

سید علی اسد با بیان اینکه اصحاب رسانه کمک حال مدیران دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات آنان به شهروندان هستند افزود: اصحاب رسانه همچنین با تیزبینی می توانند مانع از فساد در عرصه های مختلف شوند .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار نیز در این جلسه سطح خسارت سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال در این شهرستان را پنچ هزار هکتار اعلام کرد .

علی شعبانی با بیان اینکه حدود چهار هزار کشاورز در شهرستان جویبار خسارت دیده اند، افزود: تاکنون ۵۶۶ نفر  به مبلغ ۳ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض خود را دریافت کرده اند.

وی گفت: بیش از ۲ هزار کشاورز خسارت دیده سیل در شهرستان جویبار در چند ماه اینده خسارت خود را دریافت خواهند کرد.

۷۳۳۴/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.