پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه جدید شهر هچیرود چالوس معرفی شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مجتبی رسولی امام جمعه سابق شهر هیچیرود که بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد، از مهرماه سال ۹۴ تاکنون عهده دار این مسئولیت بود.

خسروی امام جمعه جدید هچیرود نیز پیش از این امام جمعه گندمان در استان چهارمحال و بختیاری بود .

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در نشست شورای اداری چالوس گفت: امروز اگر شاهد پیشرفت هایی در نظام جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده ایم متاثر از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه بوده است. 

ححت الاسلام  محمد انتظاری افزود: امروز به برکت این انقلاب و رشادت های رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس در ۴۷ شهر مازندران آئین عبادی سیاسی نمازجمعه برگزار می شود. 

وی اظهار داشت:  جایگاه نماز جمعه بنا به فرموده امام راحل(ره) و رهبری فرزانه مرکز وحدت،  کانون آرامش بخش و نمایشی از اقتدار ملی و سیاسی است. 

فرماندار چالوس نیز از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه به عنوان یک ظرفیت و فرصت برای توسعه این شهرستان در تمامی ابعاد نام برد و گفت که امامان جمعه به عنوان پدران معنوی منشا خیر و  برکات فراوانی در منطقه هستند و از دیدگاه های آن ها در توسعه شهرستان استفاده می شود. 

محمدناصر زندی با گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس به حماسه آفرینی های رزمندگان، جانبازان و شهدا در این دوران اشاره کرد و افزود: دشمن اعتقادات دینی و باورهای مردم ایران اسلامی نسبت به اقتدار و حاکمیت کشور هدف قرار داده اما باید بداند عزم و اراده ملت همانند هم عزم رزمندگان دوران دفاع مقدس است. 

وی اظهار داشت: امروز به برکت این انقلاب و برخورداری از رهبری فرزانه در راس امور دشمن نمی تواند هیچ آسیبی به کشور وارد کند. 

در پایان حکم امامت جمعه حجت الاسلام حسن خسروی به او ابلاغ شد و از خدمات چهارساله امام جمعه پیشین شهر هچیرود قدردانی شد.

شهرستان چالوس با جمعیتی دست کم ۱۳۰هزار نفر دارای سه شهر و ۱۶۵روستا در غرب مازندران قرار دارد. 

۷۰۷۸/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.