پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه نوشهر: راهپیمایی ۲۲ بهمن عامل تحکیم نظام است

0

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان افزود: آن قدر که دشمن از حضور مردم هراس دارد از سلاح ما ندارد و وقتی میلیون‌ها نفر در تشییع پیکر مطهر شهید سردار قاسم سلیمانی و یا راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند کمر دشمن می‌شکند.

وی گفت: راه نفوذ برای استحاله انقلاب بسته است و با اینکه دشمن توانست سردار سلیمانی را از ما بگیرد ولی هیچ موقع امید مردم از بین نرفت و ضعف در مردم به وجود نیامد و برای همین راه‌پیمایی ۲۲ بهمن باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

او افزود : انتخابات یازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی، عرصه دیگری است که در آینده نزدیک یعنی دوم اسفند مردم باید در آن حضور یابند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

امام‌جمعه نوشهر گفت : کسی نگوید ما رأی بدهیم چه فایده دارد زیرا این رأی دادن‌ها مایه امنیت و حفظ کشور است و باید به کسی رأی دهیم که دلسوز، مؤمن، شجاع، انقلابی باشد و رویکرد جهادی داشته و کارآمد باشد.

وی افزود : باید مثل شهید مدرس برای نمایندگی مجلس پیدا کنیم ولی بعید است مثل او پیدا شود بنابراین باید تا حد امکان کسی را انتخاب کنیم که شبیه اش باشد.

او ادامه داد : کسی که می‌ترسد درباره فلان دولت مستکبر خارجی صحبت کند به درد نمایندگی مجلس شورای اسلامی نمی‌خورد.

مشایخ همچنین گفت : طرح آمریکایی – صهیونیستی معامله قرن به دنیا نشان داد آمریکا مذاکره نمی‌کند بلکه دیکته می‌کند؛ نمونه‌اش اینکه معامله قرن بدون حضور فلسطینیان تدوین شد.

وی افزود : از اداره آبیاری و بخشداری می‌خواهیم با کمک دهیاران منطقه، نهرها را برای کشاورزی تمیز و آماده کنند تا با شروع فصل کشاورزی، آب مورد نیاز کشاورزان شهرستان به‌خوبی تأمین شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.