پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه نوشهر: تنها راه پیروزی، مقاومت است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: خداوند وعده کرده است که اگر دینش را یاری کنیم، ما را یاری می‌کند و برای تحقق این وعده الهی باید استقامت به خرج دهیم.

وی تأکید کرد: دولت استعمارگر انگلستان با تبعیت از روش‌های زورگویانه آمریکا، نفت‌کش ایرانی را توقیف کرد که ایران نیز پس از مشاهده تخلف نفت‌کشی که با پرچم انگلستان در تنگه هرمز تردد می‌کرد، آن را توقیف کرد.

امام‌جمعه نوشهر ادامه داد: آمریکا و اذنابش  فقط زبان قدرت را می‌شناسند و در مقابل آنان نباید ضعف نشان داد.

وی راه‌حل مقاومت را در دیگر مناطق جهان نیز کاربردی دانست و گفت: در مواجهه حزب‌الله لبنان و اسرائیل نیز می‌بینیم که سید حسن نصرالله با قاطعیت صهیونیست‌ها را تهدید می‌کند که اگر تجاوز کنند پاسخ محکمی دریافت می‌کنند.

مشایخ ادامه داد: در جنگ عربستان با یمن نیز هرچه حکام آل‌سعود جنایت می‌کنند، یمنی‌ها مقاوم‌تر می‌شوند و پاسخ موشکی آنان قوی‌تر می‌شود.

وی گفت: بتازگی آمریکا ۵۰۰ نیروی نظامی برای کمک به عربستان فرستاده است در حالی‌که این کار فقط برای چپاول آل‌سعود است زیرا این نیروها جان خود را برای عربستان به خطر نمی‌اندازند.

امام‌جمعه نوشهر همچنین سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی و یاد آیت‌الله سید محمود طالقانی را گرامی داشت.

۷۵۱۷/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.